اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالی
گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی هابه گزارش آژانس خبری پی آر؛ بهنام بخشی گفت: فعالیت این پویش از نخستین ساعتهای بامداد روز جمعه ۱۴ آذرماه با نصب بیلبورد ۹۰۰ مترمربعی به وزن حدود یک تن بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران به عنوان قلب پایتخت ایران عزیز آغاز شده است.
بخشی اظهار داشت: پویش «نصفش کنیم» با یادآوری این نکته بسیار مهم که خشکسالی و کمآبی «از آنچه در آینه میبینید نزدیکتر است»، همه شهروندان ایرانی را به مدیریت مصرف آب و کاهش ۵۰ درصدی مصارفی نظیر استحمام فرامیخواند.
وی تظریح کرد: کاهش ۸۸ درصدی بارشهای کشور و نیز کمبود ۹۶ درصدی بارندگیهای تهران در پاییز امسال ششمین خشکسالی متوالی را در پهنه کشورمان رقم زده است.
مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان تهران گفت: پویش «نصفش کنیم» در تداوم پویش «تهران شهر حساس به آب» با همکاری مجموعههای مهم فرهنگی در قالب مسئولیت اجتماعی و همراهی رسانههای کشور با عنوان «ایران کشور حساس به آب »به اجرا درآمده است.
به گفته وی، آغاز اجرای این پویش با دو رویداد بسیار مهم ورزشی شامل یکصد و ششمین دربی حساس پایتخت بین تیمهای پرسپولیس و استقلال و نیز قرعهکشی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ که سال آینده در سه کشور کانادا، مکزیک و آمریکا برگزار خواهد شد همزمان شده و در تبلیغات محیطی گویش های مجریان در پخش زنده دیدار دربی پایتخت با دهها میلیون نفر بیننده تلویزیونی داخل و خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران همچنین با اشاره به توجه مجریان و کارشناسان این مسابقه حساس و نیز ویژه برنامه قرعهکشی رقابتهای جام جهانی فوتبال به لزوم مدیریت مصرف آب و دعوت از شهروندان برای مصرف بهینه این کالای بیجایگزین، از همراهی صدا و سیما و سایر رسانهها در پرداختن به این موضوع قدردانی و ابراز امیدواری کرد: پویش «نصفش کنیم» همچون سایر پویشهایی که در سالهای اخیر با مضمون مصرف بهینه آب در تهران و سایر شهرهای ایران اجرا شده است، همراهی حداکثری شهروندان را برای گذر از شرایط سخت کمآبی به خود جلب کند.
وی کاهش ۵۰ درصدی زمان استحمام، قرار دادن بطریهای آب در داخل فلاشتانکها و استفاده از لوازم کاهنده مصرف با امکان صرفهجویی دستکم ۳۰ تا ۵۰ درصدی مصارف آب را از راهکارهای توصیه شده در قالب پویش «نصفش کنیم» برشمرد.
دیدگاهتان را بنویسید