تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ چهارمین جشنواره مردمداری ایران در دیماه ۱۴۰۴ همزمان با بیست و دومین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران برگزار میشود. این رویداد ملی که توسط مؤسسه کارگزار روابطعمومی برگزار خواهد شد، بهعنوان معتبرترین بستر شناسایی و قدردانی از خدمات حرفهای فعالان، استادان، مدیران و کارشناسان روابطعمومی کشور شناخته میشود.
شعار محوری این دوره با الهام از موضوع اصلی کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران بر محور «روابطعمومی پایدار در عصر ایاسجی: همافزایی هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در مسیر آیندهای پایدار» تأکید دارد؛ رویکردی که بر نقش هوش مصنوعی، مسئولیتپذیری اجتماعی و پایداری ارتباطات سازمانی تمرکز میکند.
هدف از برگزاری این جشنواره، تجلیل از روابطعمومیهایی است که در مسیر خلاقیت، نوآوری، مردمداری و اخلاق حرفهای گام برداشتهاند و توانستهاند در عرصه ارتباطات سازمانی و اجتماعی الگویی شایسته از تعهد، دانش و عمل حرفهای ارائه دهند.
مأموریت جشنواره مردمداری ایران بر پنج اصل کلیدی استوار است. این اصول شامل ایجاد شرایط بهینه برای معرفی ایدهها و آثار خلاقانه، حمایت پایدار از متخصصان روابطعمومی در بخشهای دولتی و خصوصی، پایبندی به فرآیندی عادلانه و شفاف در ارزیابی آثار، ارتقای استانداردهای حرفهای و کیفیت در تمامی مراحل، و ترویج فرهنگ تقدیر از تلاش و موفقیت بهعنوان نماد اعتبار و منزلت حرفهای است.
جشنواره مردمداری ایران در سه بخش اصلی شامل مدالهای روابطعمومی، نشانهای عالی روابطعمومی و جوایز ویژه روابطعمومی ایران برگزار میشود. ارزیابی آثار در این بخشها بر اساس شاخصهایی مانند خلاقیت، نوآوری، اثربخشی ارتباطی، تأثیرگذاری اجتماعی و رعایت اصول اخلاقی و حرفهای انجام میگیرد.
در این دوره از جشنواره، دو جایزه طلایی ویژه پیشبینی شده است که شامل «مدال روابطعمومی ایران» و «تندیس دکتر حمید نطقی»، بنیانگذار روابطعمومی نوین کشور، میشود.
تندیس دکتر نطقی که عالیترین نشان افتخار در صنعت روابطعمومی ایران به شمار میآید، هر چند سال یکبار به فردی اعطا میشود که از نظر علمی، حرفهای و اخلاقی واجد شرایط ویژه باشد. از سال ۱۳۸۳ تاکنون این تندیس تنها به یک نفر اعطا شده است. همچنین مدال روابطعمومی ایران نیز بر اساس تصمیم شورای داوران، بهصورت دورهای و گاه سالانه به متخصصان دارای دستاوردهای برجسته و شاخصهای حرفهای ویژه اعطا میشود.
تمامی مدیران، کارشناسان، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی، استادان دانشگاه، فعالان ارتباطی و صاحبان ایدههای نوآورانه میتوانند در این جشنواره شرکت کنند. علاقهمندان برای ثبتنام، مطالعه راهنما و ارسال آثار خود میتوانند به وبسایت رسمی مؤسسه کارگزار روابطعمومی مراجعه کرده یا با دبیرخانه جشنواره از طریق شمارههای ۶۶۵۷۰۱۹۴ و ۶۶۹۴۳۶۷۰ تماس بگیرند.
دیدگاهتان را بنویسید