۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شدبه گزارش پی آر؛ در این پیام نیز ضمن گرامیداشت سالگرد دکتر حمید نطقی به عنوان پدر روابط عمومی ایران همزمان با این روز آورده است: روز جهانی روابط عمومی، امسال با شعار «ساخت پلها و عبور از قطبیشدن» دارای بار معنایی ورسالتی مهمی است که بر عهده اساتید، صاحب نظران ، مدیران وکارشناسان روابط عمومی هاست ، که این حرفه همانطور که در بسیاری از تعاریف آمده بتواند نقش یک پل ارتباطی وتعاملی را بین سازمان وذینفعان برای یک معادله برد برد ایفا کند.
در این پیام بر ضرورت حرکت روابط عمومی ها از رویکردهای سنتی به سمت الگوهای نوین و مبتنی بر فناوریهای تاکید وآمده است: در دنیای پرشتاب امروز، روابط عمومی ها باید با بهرهگیری از ابزارهای دیجیتال و شبکههای اجتماعی، ارتباطی دو سویه و موثر را با مخاطبان برقرار و برای کاهش شکافهای اجتماعی و ایجاد همبستگی وافزایش رضایتمندی مردم از سازمان ها تلاش کنند.
در بخش دیگری از این پیام، بر اهمیت اخلاقمداری، شفافیت و صداقت در تمامی فعالیتهای روابط عمومی تاکید شده است. انجمن متخصصان روابط عمومی تصریح کرده است که رسالت اصلی فعالان این حوزه، ارائه اطلاعات دقیق و مسئولانه به افکار عمومی است تا اعتماد متقابل میان مردم و سازمانها تقویت شود. این رویکرد، روابط عمومی را به صدای رسا و قابل اعتماد جامعه تبدیل میکند و در راستای شعار سال، به ایجاد درک متقابل و از بین بردن شکاف وفاصله و دو قطبی ها یاری میرساند.
دربخش پایانی این پیام ، برلزوم ارتقاء جایگاه حرفهای متخصصان روابط عمومی و فراهم آوردن بستر مناسب برای آموزش و توسعه مهارتهای حرفه ای دست اندرکاران این علم،فن وهنر تاکید وآورده است: انجمن متخصصان روابط عمومی بر این باور است که سرمایهگذاری بر روی این حوزه، به منزله سرمایهگذاری برای افزایش آگاهی بخشی ،شفافیت، اعتماد سازی، همدلی ودرنهایت رضایتمندی مردم از سازمان ها وپیشرفت وتوسعه خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید