گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ بازار جهانی ابزارهای روابط عمومی به دلیل موج تحول دیجیتال، گسترش هوش مصنوعی و تحلیلهای پیشرفته و همچنین تسلط رسانههای اجتماعی، رشد چشمگیری را تجربه میکند. بر اساس گزارش گروه IMARC، اندازه این بازار در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۲.۷ میلیارد دلار آمریکا برآورد شده و پیشبینی میشود تا سال ۲۰۳۳ با نرخ رشد مرکب سالانه ۹.۱۲ درصد به ۲۸.۹ میلیارد دلار برسد.
این گزارش جامع، شامل تحلیل روندهای بازار، عوامل محرک و چالشهای پیش روی صنعت، فرصتهای رشد، فناوریهای نوظهور و نوآوریهاست. همچنین تقسیمبندی بازار بر اساس راهکارها، استقرار، کاربرد، صنعت و مناطق جغرافیایی را ارائه میدهد و چشمانداز رقابتی بازار را بررسی میکند.
موج تحول دیجیتال باعث افزایش تقاضا برای ابزارهایی شده که تعاملات آنلاین و مکالمات درباره برندها را در رسانههای اجتماعی مانند لینکدین و تیکتاک رصد میکنند. ابزارهای پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی مانند سیژن، با تجزیه و تحلیل احساسات و پیشبینی روندها، به بهبود دقت و کارایی کمپینهای روابط عمومی کمک میکنند. همچنین بیش از ۷۲٪ بازاریابان بریتانیایی بودجه خود را به سمت رسانههای آنلاین معطوف کردهاند.
ابزارهای روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی توانستهاند میلیونها داده را تحلیل کرده و به سازمانها در بهینهسازی استراتژیهای ارتباطی و سنجش بازده سرمایهگذاری کمک کنند. سازمانهایی مانند Meltwater از تحلیل احساسات و دادههای پیشبینیکننده برای هدفگیری مخاطبان خاص بهره میبرند.
ظهور رسانههای اجتماعی اهمیت ابزارهای روابط عمومی را افزایش داده است. این ابزارها به برندها اجازه میدهند به صورت لحظهای تأثیرگذاران صنعت خود را شناسایی و ارتباط برقرار کنند. بازار آسیا و اقیانوسیه با رشد سریع دیجیتال، به ویژه هند به عنوان بزرگترین بازار کاربران اینترنت، پیشتاز است. برندها در این فضا به دنبال روایت داستانهای اصیل و معتبر برای ایجاد ارتباط عمیق با مخاطبان هستند.
گزارش بر پایه تحلیل دادههای اولیه و ثانویه، نظرسنجیها و دیدگاه کارشناسان تدوین شده است تا دقت و اعتبار بالایی داشته باشد. امکان سفارشیسازی گزارش بر اساس نیازهای خاص مشتری نیز وجود دارد.
دیدگاهتان را بنویسید