شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

گزارش بر پایه تحلیل داده‌های اولیه و ثانویه، نظرسنجی‌ها و دیدگاه کارشناسان تدوین شده است تا دقت و اعتبار بالایی داشته باشد. امکان سفارشی‌سازی گزارش بر اساس نیازهای خاص مشتری نیز وجود دارد.
پیش‌بینی رشد بازار ابزارهای روابط عمومی تا ۲۸.۹ میلیارد دلار
  • کد نوشته: 2035
  • منبع: شارا
  • ۱۰ خرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛ بازار جهانی ابزارهای روابط عمومی به دلیل موج تحول دیجیتال، گسترش هوش مصنوعی و تحلیل‌های پیشرفته و همچنین تسلط رسانه‌های اجتماعی، رشد چشمگیری را تجربه می‌کند. بر اساس گزارش گروه IMARC، اندازه این بازار در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۲.۷ میلیارد دلار آمریکا برآورد شده و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۳ با نرخ رشد مرکب سالانه ۹.۱۲ درصد به ۲۸.۹ میلیارد دلار برسد.

    این گزارش جامع، شامل تحلیل روندهای بازار، عوامل محرک و چالش‌های پیش روی صنعت، فرصت‌های رشد، فناوری‌های نوظهور و نوآوری‌هاست. همچنین تقسیم‌بندی بازار بر اساس راهکارها، استقرار، کاربرد، صنعت و مناطق جغرافیایی را ارائه می‌دهد و چشم‌انداز رقابتی بازار را بررسی می‌کند.

    عوامل مؤثر بر رشد بازار ابزارهای روابط عمومی
    تحول دیجیتال:

    موج تحول دیجیتال باعث افزایش تقاضا برای ابزارهایی شده که تعاملات آنلاین و مکالمات درباره برندها را در رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین و تیک‌تاک رصد می‌کنند. ابزارهای پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی مانند سیژن، با تجزیه و تحلیل احساسات و پیش‌بینی روندها، به بهبود دقت و کارایی کمپین‌های روابط عمومی کمک می‌کنند. همچنین بیش از ۷۲٪ بازاریابان بریتانیایی بودجه خود را به سمت رسانه‌های آنلاین معطوف کرده‌اند.

    هوش مصنوعی و تحلیل‌های پیشرفته:

    ابزارهای روابط ‌عمومی‌ به کمک هوش مصنوعی توانسته‌اند میلیون‌ها داده را تحلیل کرده و به سازمان‌ها در بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباطی و سنجش بازده سرمایه‌گذاری کمک کنند. سازمان‌هایی مانند Meltwater از تحلیل احساسات و داده‌های پیش‌بینی‌کننده برای هدف‌گیری مخاطبان خاص بهره می‌برند.

    تسلط رسانه‌های اجتماعی:

    ظهور رسانه‌های اجتماعی اهمیت ابزارهای روابط عمومی را افزایش داده است. این ابزارها به برندها اجازه می‌دهند به صورت لحظه‌ای تأثیرگذاران صنعت خود را شناسایی و ارتباط برقرار کنند. بازار آسیا و اقیانوسیه با رشد سریع دیجیتال، به ویژه هند به عنوان بزرگترین بازار کاربران اینترنت، پیشتاز است. برندها در این فضا به دنبال روایت داستان‌های اصیل و معتبر برای ایجاد ارتباط عمیق با مخاطبان هستند.

    گزارش بر پایه تحلیل داده‌های اولیه و ثانویه، نظرسنجی‌ها و دیدگاه کارشناسان تدوین شده است تا دقت و اعتبار بالایی داشته باشد. امکان سفارشی‌سازی گزارش بر اساس نیازهای خاص مشتری نیز وجود دارد.

    نوشته‌های مشابه
    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *