گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ هوش مصنوعی در حال متحولکردن روابطعمومی است؛ از خلق روایتهای هوشمندانه تا هدفگیری دقیق مخاطبان و ارزیابی تأثیرگذاری. برندگان این تحول، کسانیاند که به جای مقاومت، همزیستی با هوش مصنوعی را یاد میگیرند.
الگوریتمها شریک خلاق انسان شدهاند. هوش مصنوعی با یادگیری ماشینی و تحلیل پیشبینیگر، ایدههای متعدد میسازد که انسان میتواند از میان آنها بهترینها را برگزیند. طبق گزارش “AI Activated” از مرکز USC Annenberg، ۷۱٪ از متخصصان PR، AI را برای آینده بسیار مهم میدانند.
۱. ارسال رپرتاژ شخصیسازیشده: تحلیل سوابق روزنامهنگاران و تولید پیام با لحن و زمانبندی مناسب، تا ۴۰٪ نرخ موفقیت را افزایش میدهد.
۲. شبیهسازی بحران: برندهای بزرگ با سناریوهای هوشمصنوعی، پاسخهای پیشگیرانه طراحی میکنند.
۳. انطباق زنده در رویدادها: پاسخهای مخاطبان در شبکههای اجتماعی بهصورت آنی تحلیل و ارائه تغییر مییابد.
۴. داستانگویی بصری: برندها از هوش مصنوعی برای تولید دهها نسخه تصویری از یک مفهوم استفاده و اثربخشترین را انتخاب میکنند.
۵. بومیسازی فرهنگی: ترجمه صرف جای خود را به انطباق فرهنگی هوشمند با مفاهیم محلی داده است.
برای اجرای موفق، شرکتها باید بهصورت مرحلهای پیش بروند: ارزیابی، آزمون، ادغام، گسترش و بهروزرسانی مداوم. همچنین، باید چارچوب اخلاقی و ارزیابی تأثیر کیفی ایجاد کنند.
آینده روابط عمومی برای کسانی است که همزمان خلاقیت انسانی و قدرت تحلیلی هوش مصنوعی را ترکیب میکنند—و کمپینهایی میسازند که هم هوشمندتر و هم انسانیترند.
دیدگاهتان را بنویسید