شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایهبه گزارش پی آر؛این افول تنها به دلیل تحولات فناورانه یا ظهور پادکستها نیست، بلکه ریشه در جایگزینی قضاوت زیباییشناختی با ملاحظات ایدئولوژیک دارد. زمانی NPR موسیقی کلاسیک را نه از منظر نژاد یا جنسیت آهنگساز، بلکه با معیارهایی چون تأثیر، نوآوری و زیبایی معرفی میکرد. اکنون اما سازوکار انتخاب آثار بیش از آنکه مبتنی بر شایستگی باشد، تابع دستورکارهای هویتی است.
در این الگوی جدید، آهنگسازها برای آنچه هستند برگزیده میشوند، نه برای آنچه خلق کردهاند. پیام ضمنی این تغییر آن است که ترجیح دادن برامس به یک آهنگساز ناشناس، شاید نشانه نوعی پیشداوری باشد. چنین نگرشی باعث میشود مخاطب نهتنها احساس دعوت نکند، بلکه خود را در معرض القای ایدئولوژیک ببیند و بیصدا کنار بکشد.
مطالعه نورثوسترن این نکته را روشن میکند: مخاطب امروز نه واکنش تند نشان میدهد، نه معترض میشود، بلکه بیاعتنا میگذرد. NPR دچار افت شنوندگان است، نه به خاطر بیعلاقگی به موسیقی، بلکه به خاطر بیاعتمادی به نیت ارائه آن. جوانان همچنان به موسیقی کلاسیک علاقهمندند، اما در پلتفرمهای دیگر، نه در NPR.
اعتماد زیباییشناختی هنگامی میمیرد که کیفیت فدای پیام شود. تنوع مهم است، اما بدون شایستگی، صرفاً به نمادگرایی تقلیل مییابد. اگر NPR میخواهد بقا یابد، باید به همان ارزشهایی بازگردد که روزگاری آن را بزرگ ساخته بود: پیچیدگی، زیبایی، و عمق احساسی.
دیدگاهتان را بنویسید