توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاورد
فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور است
انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ سال جاری، اشتباهات ارتباطی، روندها و موفقیتها نشان دادند چه کارهایی در کسبوکار موفق نیست و چه کارهایی نتیجهبخش است.
هر موقعیت، چه اخراجهای نادرست، اجرای عجولانه فناوری هوشمند یا استفاده نادرست از منابع، به متخصصان روابط عمومی نشان داد چگونه بهتر ارتباط برقرار کنند، داستان بگویند، از صداهای معتبر و ابزارها استفاده کنند و اثرگذاری خود را اندازهگیری کنند.
با ورود به ۲۰۲۶، صنعت روابط عمومی نباید با شتاب از ابزارها و روندهای جدید پیروی کند، بلکه باید از استراتژیهای اثباتشده استفاده کرده و منابع را بهصورت اخلاقی به کار گیرد تا روابط معتبر و واقعی با مخاطبان بسازد.
در سه ماهه اول ۲۰۲۵، شاهد اخراجهای گسترده در سازمانهای دولتی بودیم که تنها بر معیارهای عملکرد و بازگشت سرمایه تمرکز داشتند.
در ۲۰۲۶، تیمهای روابط عمومی باید فراتر از تعداد پوششهای خبری و مصاحبهها نگاه کنند و بپرسند: «آیا نتایج مورد نظر مشتریان حاصل شد؟» و «آیا روابط ذینفعان قویتر شد؟» کیفیت مهمتر از کمیت است و باید بر شکلدهی سیاستها، نفوذگذاری و تحقق اهداف مشتری تمرکز شود.
فناوری هوشمند نمیرود، اما زمان آن رسیده که مسیر خود را تغییر دهیم.
در ۲۰۲۵، آزمایشهای عجولانه این فناوری منجر به انتشار گزارشها و اخبار ناقص یا حاوی اشتباه شد و اعتماد عمومی را کاهش داد.
استفاده هوشمندانه از این فناوری برای تحقیق، ایدهپردازی، سازماندهی و تحلیل مفید است، اما بهترین تیمها از تخصص انسانی برای معنا و خلاقیت بهره میبرند و استانداردهای اخلاقی مشخصی برای محصولات مبتنی بر فناوری تدوین میکنند.
اعتماد به رسانههای سنتی در طول دههها کاهش یافته و در ۲۰۲۵ به پایینترین حد رسید. تنها ۲۸٪ مردم آمریکا به رسانهها اعتماد دارند و اکثر بزرگسالان به شبکههای اجتماعی و سازندگان محتوا روی میآورند.
همکاری با این سازندگان، که جوامع وفادار و درگیر ایجاد میکنند، به برندها اجازه میدهد داستانهای انسانیتر و معتبرتری روایت کنند و با مخاطبان بهتر ارتباط برقرار کنند.
فناوری هوشمند ارتباطات را سریعتر و کارآمدتر کرده، اما باعث شده پیامها کمتر واقعی و انسانی باشند.
اکنون ۷۴٪ مردم اخبار نوشتهشده توسط انسان را ترجیح میدهند و تقریباً ۶۴٪ محتوای بازاریابی انسانی را میپسندند.
رهبران و سخنگویانی که بهصورت واقعی و انسانی ارتباط برقرار میکنند، برندهای قابل اعتماد و متمایزی خواهند ساخت.
هیچکس نمیتواند پیشبینی کند روندها، موفقیتها یا اشتباهات سال آینده چگونه خواهد بود.
با استفاده از استراتژیهای اثباتشده و اجتناب از روشهای ناکارآمد، کسبوکارها میتوانند موقعیت خود را برای موفقیت در ۲۰۲۶ بهبود دهند.
دیدگاهتان را بنویسید