چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ گابریل کی. تو-آ-فو (Gabriel K. Too-A-Foo)، مدیر استراتژی رسانههای اجتماعی و برند در شرکت PwC، میگوید هوش مصنوعی میتواند در مقیاسبندی محتوا، سادهسازی فرآیندها و کمک به طوفان فکری مؤثر باشد. با این حال، او هشدار میدهد که اگر این ابزارها جایگزین فرآیند فکری انسان شوند، خطر انتشار گسترده اطلاعات نادرست یا لحن ناهماهنگ برند بسیار بالا خواهد رفت.
اهمیت اخلاق در استفاده از هوش مصنوعی
تو-آ-فو تأکید میکند که استانداردهای اخلاقی باید از همان ابتدا در دستورالعملهای برند گنجانده شوند. برای نمونه، در PwC وعدههای مطلق مانند «همیشه مشتریان راضی خواهند بود» ممنوع است و به جای آن از عباراتی چون «تمام تلاش خود را میکنیم» استفاده میشود. او پیشنهاد میدهد برندها ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Sprinklr و Canva را طوری آموزش دهند که این دستورالعملها را رعایت کنند.
مسئولیتپذیری و پاسخگویی
با وجود پیشرفت فناوری، مسئولیت نهایی همچنان بر دوش انسان است. همانطور که راننده مسئول خودرو است نه خود ماشین، تولیدکننده محتوا نیز باید مسئولیت پیامهای برند را بر عهده گیرد. به گفته تو-آ-فو، کشورها و حتی برخی ایالتها در حال وضع قوانین محدودکننده هستند و برندها باید آماده پرداخت جریمههای سنگین در صورت نقض استانداردهای حریم خصوصی باشند.
اصالت در برابر یکنواختیhttps://prideal.ir/?p=3755
یکی از خطرات جدی، «خستگی خلاقیت» است؛ وضعیتی که در آن مخاطبان به دلیل شباهت بیش از حد محتوا، بیتفاوت میشوند. نسل Z بهویژه توانایی بالایی در تشخیص محتوای واقعی از مصنوعی دارد و در صورت نبود اصالت، به سرعت بیاعتماد خواهد شد. تو-آ-فو هشدار میدهد که ساختارهای تکراری و سبکهای پر از ایموجی اغلب نشانه محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی هستند.
عدالت و شمولپذیری
بزرگترین نقطه کور برندها در استفاده از هوش مصنوعی، بیتوجهی به عدالت (Equity) و شمولپذیری (Inclusivity) است. او تأکید میکند که هنگام طراحی ابزارها و محتوا باید تمام گروههای مخاطب از جمله اقلیتها، جنسیتهای مختلف و حتی افراد نورودایورجنت (Neurodivergent) در نظر گرفته شوند. آموزش ابزارهای هوش مصنوعی برای بازتاب این تنوع، ضروری است.
تو-آ-فو نتیجه میگیرد: «هوش مصنوعی باید یار کمکی باشد، نه جایگزین انسان.» برندها باید از همان ابتدا با تعیین پارامترهای روشن، تمرکز بر کاربر نهایی و رویکرد فراگیر، از این فناوری استفاده کنند. در غیر این صورت، خطر از دست دادن اعتماد و اصالت بسیار بالاست.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید