اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش پی آر؛روابط رسانهای تعهدی بلندمدت است که بر پایه اعتماد، همکاری و تعامل با روزنامهنگاران، وبلاگنویسان و تحریریهها شکل میگیرد. هدف، انتشار محتوای ارزشمند و معتبر در رسانههای مورد اعتماد است، نه فقط ارسال بیهدف بیانیههای خبری.
برخی شرکتها بعد از یک پوشش خبری یا مصاحبه تلویزیونی دست از کار میکشند، درحالیکه روابط حرفهای با رسانهها به زمان و استمرار نیاز دارد. روزنامهنگاران بیشتر با کسانی همکاری میکنند که به آنها منابع، داده و صداقت میدهند، نه صرفاً تبلیغات.
۱. اعتماد رسانهای بیشتر: با ارائه مکرر اطلاعات موثق و پاسخهای صادقانه، روزنامهنگارها شما را بهعنوان منبع قابل اتکا میشناسند.
۲. افزایش اعتبار برند: حضور مکرر در رسانههای معتبر، اعتماد مخاطبان و سرمایهگذاران را تقویت میکند.
۳. مدیریت شهرت: در زمان بحران، داشتن روابط مستحکم با رسانهها کمک میکند دیدگاه خود را بهموقع منتشر کنید.
۴. فرصتهای داستانگویی بهتر: با روابط بلندمدت میتوان روایتهای چندبخشی و پیچیدهتر را مطرح کرد.
۵. تقویت سئوی سایت: لینکهای رسانهای به سایت شما، رتبه آن را در نتایج جستوجو بالا میبرد.
۱. تحقیق کنید: درباره حوزه علاقه هر روزنامهنگار بدانید و پیام خود را شخصیسازی کنید.
۲. مفید باشید، نه تبلیغگر: دادهها، بینشها و داستانهایی با ارزش خبری ارائه دهید.
۳. گفتوگو را حفظ کنید: حتی زمانیکه خبری ندارید، ارتباط دوستانه را حفظ کنید.
۴. قابلاعتماد باشید: پاسخگویی سریع و صداقت، شما را به منبعی ماندگار تبدیل میکند.
۵. پایش و بهینهسازی: بازخورد بگیرید، نتایج رسانهای را ارزیابی و رویکرد خود را اصلاح کنید.
– تصور اینکه فقط برندهای بزرگ دیده میشوند غلط است؛ داستان خوب، مهمتر از اندازه شرکت است.
– یک بیانیه خبری کافی نیست؛ باید استمرار داشت.
– پوشش خبری خریدنی نیست؛ باید شایستگی و ارزش واقعی ارائه کرد.
روابط رسانهای شبیه کاشتن بذر اعتماد است، نه گلخانه فوری دیدهشدن. استمرار، حرفهایگری و صداقت، رمز ساختن روابط رسانهای پایدار برای برند شماست.
دیدگاهتان را بنویسید