اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش پی آر؛مصرفکنندگان امروزی دیگر به یک کانال خرید محدود نیستند. آنها بین فروشگاههای فیزیکی، اپلیکیشنهای موبایل و پلتفرمهای آنلاین بهراحتی جابهجا میشوند و انتظار دارند تجربهای یکپارچه، شخصیسازیشده و منسجم داشته باشند.
بر اساس گزارش Future Shopper 2024 از مؤسسه VML، ۶۴٪ از مصرفکنندگان ترجیح میدهند از خردهفروشانی خرید کنند که هم فروشگاه فیزیکی و هم فروشگاه آنلاین دارند (این رقم در سال ۲۰۲۳، ۶۰٪ بوده است).
اسپار (Spar) در پاسخ به این روند، پلتفرم دیجیتال Spar2U را توسعه داده که اکنون با رشد ۱۷۴ درصدی در سال، در ۵۸۰ نقطه فعال است. همکاری با اوبر ایتز (Uber Eats)، که از سهماهه اول ۲۰۲۵ آغاز شد، باعث افزایش دسترسی و حاشیه سود بهتر برای مشتریان شده است.
همکاریهای محلی نیز نقش کلیدی در موفقیت داشتهاند. خدمات KasiD در تمبیسا و Delivery Ka Speed در پرتوریا نمونههایی از همکاریهای مؤثر هستند که باعث گسترش خدمات در مناطق کمبرخوردار و حاشیهای شدهاند.
گذار به سمت بازارهای در لحظه و دادهمحور به خردهفروشان این امکان را داده است که رفتار مصرفکننده را بهتر پیشبینی کرده و تجربه خرید را شخصیسازی کنند.
در عین حال، رسانههای اجتماعی و نظرات آنلاین به عوامل اثرگذار در تصمیمات خرید تبدیل شدهاند. اعتماد به توصیه همتایان در کنار انتظارات از برند برای همراستایی با ارزشهای اجتماعی و محیطزیستی، نقش حیاتی دارد.
هرچند کانالهای دیجیتال مهم هستند، اما خریداران خواهان تجربه سریع و مؤثر در فروشگاه نیز هستند. استفاده از فناوریهایی مانند هوش مصنوعی برای مدیریت موجودی و پیشنهادات شخصیسازیشده در فروشگاه باعث بهبود تجربه مشتری میشود.
ادغام هوش مصنوعی و اتوماسیون در خردهفروشی دیگر آینده نیست، بلکه واقعیت اکنون است. از دستیاران خرید هوشمند گرفته تا فرآیندهای پرداخت خودکار، همه در حال شکلدادن آینده خرید هستند.
برای بقا در دنیای خردهفروشی، سرمایهگذاری در ایجاد تجربهای یکپارچه، شخصیسازیشده و ارزشمحور در تمام کانالها ضروری است. تنها برندهایی که بتوانند بین کانالهای دیجیتال و فیزیکی همافزایی ایجاد کنند، قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان فردا خواهند بود.
دیدگاهتان را بنویسید