فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت بهداشت افزود:«در دنیای امروز، بسیاری از جلوههای تصویری حتی در سینما و سریالها با الهام از جوانی و طراوت ساخته میشوند. گاهی تکنولوژی مجبور میشود پیرمردی را جوان کند تا انرژی و امید را در چهره و روایت منتقل کند. اما در واقعیت، این نیروی جوان است که باید صحنه را بسازد، چه در هنر، چه در خانواده و چه در جامعه.»
کرمانپور با اشاره به تغییرات ساختاری خانوادهها گفت: «امروز گاهی در جشن تولدهای خانوادگی میبینیم که بسیاری از نقشهای سنتی خانواده از بین رفتهاند؛ دیگر نه دایی و نه خاله و نه پدربزرگ و مادربزرگ حضور دارند. این خود نشانهای از تغییر بافت جمعیتی است و ضرورت دارد در قالبهای فرهنگی و هنری به آن پرداخته شود تا جامعه نسبت به اهمیت پویایی خانواده و ارتباط نسلها حساستر شود.»
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره عکس «ایران جوان» اظهار داشت: «برگزاری چنین جشنوارهای فرصتی ارزشمند است تا نگاههای متنوع و روایتهای گوناگون مردم از ایران و جهان درباره مفاهیمی، چون جوانی، امید، خانواده و آیندهنگری به تصویر کشیده شود. حتی آثاری که رتبه نمیآورند نیز برای ما اهمیت دارند، چراکه هر عکس روایت منحصربهفردی از زندگی و نگاه مردم به مسئله جمعیت است. در کتاب جشنواره نخست هم این نگاه لحاظ شده بود و آثار متنوعی از سراسر ایران در آن منتشر شد.»
وی با اشاره به بینالمللی شدن جشنواره در سال جاری تصریح کرد:«امسال نخستین سالی است که این جشنواره بهصورت بینالمللی برگزار میشود. اگر بتوانیم بهخوبی کار کنیم و بازتاب گستردهای داشته باشیم، مردم در سراسر کشور و حتی فراتر از مرزها متوجه خواهند شد که مسئله کاهش نرخ جمعیت، فقط مختص ایران نیست. این چالش، مسئلهای جهانی است که بسیاری از کشورها از شرق تا غرب با آن دست و پنجه نرم میکنند. از پاکستان و افغانستان گرفته تا کشورهای پیشرفتهای، چون ژاپن، کره جنوبی، آلمان، فرانسه، انگلستان و حتی ایالات متحده آمریکا، همگی با معضل پیر شدن جمعیت و افت نرخ باروری روبهرو هستند و برای جبران آن از شیوههای تشویقی و فرهنگی متنوعی بهره میگیرند.»
دکتر کرمانپور همچنین به همزمانی برگزاری جشنواره با فصل برداشت زعفران در تربتحیدریه اشاره کرد و گفت: «انتخاب تربتحیدریه برای میزبانی جشنواره امتیازی بزرگ است. برگزاری این رویداد در زمانی که منطقه در اوج نشاط و تلاش اقتصادی ناشی از برداشت زعفران است، میتواند جلوهای از زندگی، کار و امید را به تصویر بکشد. زعفران نهتنها محصولی با ارزش اقتصادی بالاست، بلکه نمادی از طراوت، رنگ و انرژی در فرهنگ ایرانی است؛ درست همان چیزی که ما در بحث جوانی جمعیت به آن نیاز داریم.»
وی در پایان تأکید کرد: «هدف ما این است که نگاههای گوناگون ایرانی و جهانی را درباره موضوعاتی، چون جوانی جمعیت، نشاط اجتماعی، امید به آینده و پویایی خانواده در کنار هم قرار دهیم. حتی اگر آثار از نظر فنی در سطح بالایی نباشند، مهم آن است که حامل روایتهای انسانی و واقعی از زندگی باشند. این جشنواره میتواند به ما کمک کند تا از زاویه نگاه مردم، واقعیت جامعه را بهتر درک کنیم و برای آیندهای روشنتر گام برداریم.»
دیدگاهتان را بنویسید