اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش پی آر؛ گزارشی از شخصیسازی نشان میدهد ۳۴٪ از مشتریان آفریقای جنوبی زمانی که برندها علایق پیشین آنها را نادیده میگیرند، احساس نارضایتی دارند. دلیل اصلی این ناهماهنگی، پراکندگی دادههای مشتری است.
سفر مشتری دیگر خطی نیست؛ کاربران در وبسایت، اپلیکیشن، فروشگاه حضوری و شبکههای اجتماعی با برندها تعامل دارند. اما اگر دادهها یکپارچه نشوند، تجربهای آشفته و گسسته برای مشتری رقم خواهد خورد.
برای رفع این شکاف، پلتفرمهای داده و تعامل مشتری (CDEP) نقش محوری دارند. این پلتفرمها دادههای پراکنده را تجمیع کرده، آنها را استانداردسازی میکنند، امکان دید ۳۶۰ درجهای از مشتری میسازند، و در نهایت، محتوا و پیشنهادات شخصیسازیشده را در زمان مناسب و از طریق کانال مناسب ارائه میدهند.
شناخت دقیقتر از ترجیحات و رفتار مشتری
هماهنگی لحن و پیامرسانی در تمام نقاط تماس
حذف تبلیغات تکراری و افزایش اثربخشی
تصمیمگیری مبتنی بر داده
در بازار آفریقای جنوبی که ۷۰٪ از کاربران بهصورت آنلاین خرید میکنند، این موضوع مزیت رقابتی محسوب میشود. آمارها نشان میدهند استفاده از پروفایلهای یکپارچه، میانگین ارزش سفارشها را تا ۲۰٪ افزایش داده است.
خردهفروشیها با تحلیل کانالهای مؤثر، تبلیغات هدفمندتری ارائه میدهند.
بانکها با تحلیل رفتار تراکنش، پیشنهادات مالی دقیقتری ارائه میکنند.
برندهای سفر و گردشگری، تجربه رزرو و ورود یکپارچهتری میسازند.
برندهای مصرفی، تعامل پس از خرید را با محتوای شخصیشده حفظ میکنند.
برای شروع، برندها میتوانند با شناسایی مهمترین منابع داده و همسانسازی تدریجی آنها آغاز کنند. سه پرسش کلیدی راهگشا خواهد بود:
آیا در تمام کانالها با صدایی هماهنگ با مشتری صحبت میکنیم؟
آیا تیمها به دادههای مشترک دسترسی دارند؟
آیا شاخصهای درست را ارزیابی میکنیم یا فقط دادههای در دسترس را؟
برندهایی که سرمایهگذاری در یکپارچهسازی دادههای مشتری را جدی بگیرند، آماده پاسخگویی به نیازهای فردا و خلق مزیت رقابتی پایدار خواهند بود.
دیدگاهتان را بنویسید