فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پی آر؛ بیورن موگنسن، رئیس کمیته جذب شرکای ورلدکام، گفت: «ما بسیار هیجانزدهایم که چهار آژانس برجسته را اضافه کردهایم که پوشش جغرافیایی، صنعت و تخصصهای مهمی را برای شرکای ورلدکام و مشتریانشان فراهم میکنند. این شرکتها بهخاطر کیفیت خدمات روابطعمومی و همچنین حضور قدرتمند در صنایع کلیدی و مناطق جغرافیایی بینالمللی شناخته شدهاند. آنها برای گسترش توانایی ما در خدمترسانی به مشتریان فعلی و ارائه منابع جامع به مشتریان جدید بسیار حیاتی هستند.»
شرکت آلورالده جسپر مستقر در آرژانتین، بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه مشاوره ارتباطی دارد و تمرکز ویژهای بر مدیریت شهرت، استراتژی، روایتگری، ارتباطات پایدار و مدیریت بحران دارد. این شرکت با برندهای معتبری همچون مرسدس بنز، ویزا، شل و سازمانهایی نظیر انجمن جهانی اقتصاد و سازمان زنان ملل متحد همکاری میکند.
جوناپر، مستقر در ورمونت، یک آژانس ارتباطات راهبردی است که به ارائه راهحلهای خلاقانه و قابلاندازهگیری شهرت دارد. حوزه فعالیت این شرکت شامل صنایع مواد غذایی و نوشیدنی، آموزش عالی، گردشگری و خدمات B2B است.
آژانس مَدچتر، مستقر در بمبئی، در زمینه روایتگری و ارتباطات استراتژیک شهرتی قوی دارد و در حوزههایی مانند فناوری، سلامت، سبک زندگی و انرژیهای تجدیدپذیر فعال است.
ریپلی پیآر نیز در تنسی مستقر بوده و تخصص ویژهای در خدمات خانگی، ساختوساز، تولید، فناوری و فرانچایز دارد و به ارائه ارتباطات اثربخش و مستمر تأکید میکند.
هدر ریپلی، بنیانگذار ریپلی پیآر، گفت: «ورلدکام مجموعهای از بهترین شرکتهای روابط عمومی جهان را گرد هم آورده است و این همراستایی با اهداف ما برای ارائه نتایج بهینه و رشد مستمر مشتریان است.»
این چهار شرکت پس از طی یک فرایند دقیق ارزیابی و جذب شریک به جمع شرکای ورلدکام پیوستهاند. گروه ورلدکام در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد و در حال حاضر با ۱۱۰ دفتر در ۴۵ کشور جهان فعالیت میکند.
دیدگاهتان را بنویسید