شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

آشیو روزانه : ۲۷ اردیبهشت
روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی؛ ضرورت بازتعریف ماموریت‌ها

روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی؛ ضرورت بازتعریف ماموریت‌ها

کارشناس حوزه ارتباطات و روابط عمومی گفت: با این حال، بهره‌گیری موثر از هوش مصنوعی، مستلزم بازنگری در ساختارهای روابط عمومی، ارتقای مهارت‌های فناورانه متخصصان این حوزه و درک صحیح از هم‌افزایی انسان و ماشین است؛ چراکه هوش مصنوعی جایگزین خلاقیت، اخلاق‌مداری و قضاوت انسانی نمی‌شود بلکه آن‌ها را تقویت می‌کند.
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • مهدی نجفی مدیر روابط عمومی ایمپاسکو شد

    مهدی نجفی مدیر روابط عمومی ایمپاسکو شد

    مهدی نجفی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران منصوب و جایگزین سید حسین مرتضوی شد.
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • پیام دکترشریعتمداری در گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

    پیام دکترشریعتمداری در گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

      روز ارتباطات، در خاطره نسل ما، نویدبخش طلوع عصری است که در آن، انسان بر فراز قله‌های بلند آگاهی و دانش ایستاده است.
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • اجرای برنامه توسعه شایستگی کارکنان روابط عمومی

    اجرای برنامه توسعه شایستگی کارکنان روابط عمومی

    در هفته ارتباطات و روابط عمومی، برنامه «توسعه شایستگی کارکنان روابط عمومی» شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با همکاری مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی و شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی، با هدف ترسیم فرایند آموزش و ارتقای جایگاه کارکنان روابط عمومی اجرا می‌شود.
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تصمیم‌سازی‌دارند

    روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تصمیم‌سازی‌دارند

    سید روح‌اله علیپور یزدی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، در یادداشتی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با تأکید بر نقش اثرگذار این حوزه در شکل‌دهی به اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، این روز را به تمامی فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات تبریک گفت. 
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • حلقه‌های گمشده ارتباط دوسویه روابط‌عمومی با رسانه‌ها

    حلقه‌های گمشده ارتباط دوسویه روابط‌عمومی با رسانه‌ها

     یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود در عرصه ارتباطات، ضعف در برقراری ارتباط دوسویه مؤثر میان روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌هاست. متأسفانه برخی مسئولان روابط‌عمومی در ایفای نقش خود در این حوزه ضعیف عمل می‌کنند، در حالی‌که از سوی دیگر نیز برخی خبرنگاران هنوز شناخت دقیقی از وظایف و جایگاه روابط‌عمومی ندارند.
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • روابط‌عمومی؛ روایتگر خرد سازمانی در مسیر توسعه صنعتی

    روابط‌عمومی؛ روایتگر خرد سازمانی در مسیر توسعه صنعتی

    ارتباطات سازمانی در ایران، بیش از هشت دهه قدمت دارد. نخستین نشانه‌های فعالیت‌های روابط‌عمومی در دهه ۱۳۲۰ شمسی و به‌ تبع گسترش ساختار اداری نوین، در وزارتخانه‌ها و بنگاه‌های صنعتی ظهور کرد.
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • روابط‌عمومی باید در متن مدیریت باشد، نه در حاشیه

    روابط‌عمومی باید در متن مدیریت باشد، نه در حاشیه

      در شرایطی که فناوری‌های ارتباطی و هوش مصنوعی به سرعت در حال تحول‌اند، نقش روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها بیش از پیش اهمیت یافته است.
  • ۲۷ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه