شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

آشیو روزانه : ۲۸ اردیبهشت
روابط عمومی حرفه‌ای، بازوی ارزش‌آفرین و مشاور امین مدیران است

روابط عمومی حرفه‌ای، بازوی ارزش‌آفرین و مشاور امین مدیران است

مدیرعامل شرکت بیمه دی با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومی در ارتقاء برند سازمانی و افزایش سودآوری، خواستار تقویت این بخش از طریق اختیارات بیشتر، آموزش تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی شد.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • رویداد یک سالگی پادکست و ویدیوکست بدپی‌آر برگزار شد

    رویداد یک سالگی پادکست و ویدیوکست بدپی‌آر برگزار شد

    رویداد یکسالگی پادکست و ویدئوکست بد پی‌آر که همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی بود، با جمعی از فعالان و علاقمندان حوزه روابط عمومی و رسانه برگزار شد.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • نشست دویست و هشتاد و ششم انجمن روابط عمومی ایران

    نشست دویست و هشتاد و ششم انجمن روابط عمومی ایران

    دویست و هشتاد و ششمین نشست ماهانه انجمن روابط عمومی ایران با تجلیل از نیم قرن حضور ارزشمند پروفسور محمد باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران در عرصه روابط عمومی کشور برگزار خواهد شد.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • در عصر ازدحام صداها، چه کسی می‌شنود؟

    در عصر ازدحام صداها، چه کسی می‌شنود؟

    در عصری که امواج صدا از هر سو هجوم می‌آورند و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی لحظه‌ای خاموش نمی‌مانند، گوش‌ها خسته‌اند و جان‌ها بی‌تاب. جهان امروز، دنیای گفتن است؛ گفتنی بی‌وقفه، بی‌تأمل، بی‌پاسخ. در این طوفان ارتباطی، «سکوت» رنگ می‌بازد و «شنیدن» به مهارتی فراموش‌شده تبدیل می‌شود.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • فهرست آرزوهای متخصصان ارتباطات برای سال ۲۰۲۵

    فهرست آرزوهای متخصصان ارتباطات برای سال ۲۰۲۵

    آرزوهای متخصصان ارتباطات / در گزارش مرجع «ارزیابی ارتباطات ۲۰۲۵ ریگان»، از بیش از ۹۰۰ متخصص ارتباطات در سراسر جهان خواسته شد تا خواسته‌ها و آرزوهای خود را بیان کنند. تحلیل پاسخ‌های کیفی آن‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از متخصصان دوست دارند ارتباطات در بخش‌های کلیدی سازمان‌ها نقش عمیق‌تری در پایه‌ریزی استراتژی‌ها داشته باشد.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • استفاده از دستیار هوش مصنوعی برای پاسخ به مخاطبان

    استفاده از دستیار هوش مصنوعی برای پاسخ به مخاطبان

    مصطفی سالاری در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز ارتباطات و پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی گفت: هیچ سوالی از سوی مردم نباید بی‌پاسخ بماند و حتماً به گلایه‌ها و انتقادها و دغدغه‌های مخاطبان رسیدگی کنیم و از همه ظرفیت‌های موجود و نوین مانند دستیار هوش مصنوعی برای پاسخگویی بهره ببریم.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • سرمایه‌گذار اعتماد در عصر فرسایش اجتماعی

    سرمایه‌گذار اعتماد در عصر فرسایش اجتماعی

    در جهانی که هر روز پیچیده‌تر، چندصدایی‌تر و بی‌ثبات‌تر می‌شود، نهادهای اجتماعی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازتعریف موقعیت روابط‌عمومی هستند. نه به‌مثابه‌ یک ابزار تبلیغاتی، بلکه به‌عنوان یک کنشگر فعال و مسئولیت پذیر در ساختن سرمایه اجتماعی است.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • چگونه روابط عمومی با رسانه‌ها بازی برد-برد برای برندها رقم می‌زند؟

    چگونه روابط عمومی با رسانه‌ها بازی برد-برد برای برندها رقم می‌زند؟

    یکی از راهبردهای مهمی که کارشناسان ارتباطات و روابط ‌عمومی می توانند در سازمان‌ها جاری کنند، برقراری ارتباط موثر با رسانه‌ هاست. رسانه‌ها به واسطه قدرت نفوذ و قابلیت هایی که در خود مستتر دارند جریان ساز هستند و سهم بسزائی در تصویر سازی ذهنی نام‌های تجاری دارند.
  • ۲۸ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه