شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : اردیبهشت ۱۴۰۴
روندهای کلیدی، چالش‌ها و فرصت‌ها برای صنعت روابط عمومی

روندهای کلیدی، چالش‌ها و فرصت‌ها برای صنعت روابط عمومی

گزارش روابط عمومی جهانی ICCO برای سال‌های 2024/2025 روندهای کلیدی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت روابط‌عمومی را مورد بررسی قرار داده است.
  • ۲۴ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • رسانه ها در اعزام خبرنگار به محل انفجار بندر شهید رجایی و استفاده از خبرنگاران محلی تردید نکنند

    رسانه ها در اعزام خبرنگار به محل انفجار بندر شهید رجایی و استفاده از خبرنگاران محلی تردید نکنند

    رضا غبیشاوی درباره حادثه انفجار بندر شهید رجایی می گوید: در حوادث مشابه، رسانه باید به خبرنگاران خود اعتماد کند؛ در اعزام خبرنگاران به محل حادثه یا استفاده از خبرنگاران محلی تردید نکند. از امکانات شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان ها برای ارتباط با مخاطبان، منابع مطلع و اطلاع از سایر محتواها استفاده کند. به بررسی شایعات و خبرهای جعلی بپردازد و نتیجه راستی آزمایی را در اختیار افکار عمومی قرار دهد. سوالات و ابهامات مخاطبان را شناسایی و برای کسب پاسخ آنها بکوشد. انعطاف پذیری و سرعت را در واکنش و انتشار خبرها افزایش دهد.
  • ۲۴ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • بلک PR و استراتژی‌های مقابله با آن

    بلک PR و استراتژی‌های مقابله با آن

    بلک پی‌آر (Black PR)، ابزاری برای تخریب عمدی اعتبار برندها و سازمان‌ها، در دنیای دیجیتال به تهدیدی جدی برای شهرت تبدیل شده است. از شایعات و اخبار جعلی گرفته تا نظرات منفی و درز اطلاعات محرمانه، این تکنیک‌ها می‌توانند چهره یک برند را تغییر دهند. در این مقاله، مفهوم بلک پی‌آر، روش‌های استفاده از آن و راهکارهای مقابله با این پدیده بررسی شده است.
  • ۲۴ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • شش استراتژی عبور از Bad PR

    شش استراتژی عبور از Bad PR

    اساسا روابط‌عمومی به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر و بهبود در یک سازمان عمل ‌می‌کند، اما در دنیای ارتباطات، اصطلاحی به نام BAD PR هم وجود دارد که می‌توان گفت بزرگ‌ترین کابوس هر سازمان محسوب می‌شود.
  • ۲۴ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • مدیر روابط‌عمومی بانک دی منصوب شد

    مدیر روابط‌عمومی بانک دی منصوب شد

    برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در راستای تقویت جایگاه برند و ارتقای رویکردهای ارتباطی این بانک، علیرضا کنگرلو را به عنوان مدیر روابط‌عمومی منصوب کرد.
  • ۲۴ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • برندگان جایزه پولیتزر ۲۰۲۵ اعلام شدند

    برندگان جایزه پولیتزر ۲۰۲۵ اعلام شدند

    دانشگاه کلمبیا با ارائه فهرست برندگان جایزه پولیتزر ۲۰۲۵، بار دیگر برترین‌های روزنامه‌نگاری، ادبیات، نمایش و موسیقی در آمریکا را معرفی کرد.
  • ۲۴ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • رسانه ها در زمان بحران نقش ابزار نظارتی مردم بر عملکردها را ایفا کنند

    رسانه ها در زمان بحران نقش ابزار نظارتی مردم بر عملکردها را ایفا کنند

    حمیدرضا ضیایی پرور با اشاره به مسئولیت اجتماعی رسانه ها در حادثه انفجار در بندر شهید رجایی می گوید: با توجه به اینکه بحران‌ها ذاتاً ارزش خبری تضاد و برخورد را دارند، همواره مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار می‌گیرند. در مقابل، توجه مردم نسبت به رسانه‌ها در این دوران افزایش یافته و میزان بازدیدها و دانلود مطالب آن‌ها بالا می‌رود. اما مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها ایجاب می‌کند که علاوه بر انعکاس رویدادها، نقش چشم بیدار جامعه و ابزار نظارتی مردم بر عملکردها را نیز ایفا کنند؛ بدین معنا که باید هشدار دهند، پیگیری وعده‌های مسئولان را بر عهده گیرند و اطمینان حاصل کنند که اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه صورت پذیرد.
  • ۲۴ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • رسانه‌ها از خالی کردن دل مردم پرهیز کنند

    رسانه‌ها از خالی کردن دل مردم پرهیز کنند

    فاطمه مهاجرانی با بیان اینکه رسانه کاملا می‌تواند واقعیت را بیان کند، گفت: در اینکه با چالش‌هایی مواجه هستیم تردیدی وجود ندارد. باید از سیاه‌نمایی و خالی کردن دل مردم دوری کنیم.
  • ۲۳ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه