شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : اردیبهشت ۱۴۰۴
اهمیت مشاوره استراتژیک و امور عمومی در روابط عمومی جهانی

اهمیت مشاوره استراتژیک و امور عمومی در روابط عمومی جهانی

آینده روابط عمومی قطعاً در تقویت ماهیت مشاوره‌ای آن و افزایش جنبه میان‌رشته‌ای بودن آن قرار دارد. این تحول به‌عنوان یک چالش، فرصت‌های جدیدی برای رشد و توسعه این صنعت فراهم خواهد کرد.
  • ۳۰ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • روابط‌عمومی در صنعت پست، به روایت‌گری نیاز دارد

    روابط‌عمومی در صنعت پست، به روایت‌گری نیاز دارد

    روابط‌عمومی یکی از بخش‌های کلیدی در هر سازمانی است و فعالان این حوزه، به بهتر دیده‌شدن چهره برند کمک می‌کنند. مهتاب سرخیل، مدیر روابط‌عمومی و مرکز ارتباط با مشتریان پست خصوصی باکسیت در یادداشتی اختصاصی برای نقل حمل، به نقش روابط‌عمومی در صنعت پست و لجستیک پرداخته است. در ادامه این یادداشت را می‌‌خوانید.
  • ۳۰ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • از انتقال پیام تا ساخت معنا

    از انتقال پیام تا ساخت معنا

    ما در عصری زندگی می‌کنیم که با ناپایداری و در عین حال، فرصت‌های بی‌سابقه مشخص می‌شود. از بی‌ثباتی‌های ژئوپلیتیکی و فشارهای اقتصادی گرفته تا تأثیرات ناشناخته‌ی هوش مصنوعی مولد و شتاب فزاینده‌ی بحران‌های اقلیمی، شرایط امروز نه‌تنها پیچیده است، بلکه در حال دگرگونی دائمی است.
  • ۳۰ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دولت دارند

    روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دولت دارند

      فرماندار ویژه دزفول ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی دارند و تلاش می‌شود از نظرات آنها در دستیابی به این اهداف استفاده شود.
  • ۲۹ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی شرکت‌ها

    ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی شرکت‌ها

    کمیسیون رسانه و ارتباطات انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، صبح امروز (۲۹ اردیبهشت‌ماه) با حضور نسرین اوجاقی، دبیرکل انجمن و جمعی از اعضای این انجمن برگزار شد.
  • ۲۹ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • تندیس بیست ‌و چهارمین جشنواره جوایز طلایی روابط‌عمومی ایران

    تندیس بیست ‌و چهارمین جشنواره جوایز طلایی روابط‌عمومی ایران

    این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌ها، الگوها و دستاوردهای شاخص در حوزه روابط‌عمومی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.
  • ۲۹ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • چرا برندها باید رویکردی جامع برای توسعه فرهنگ سازمانی اتخاذ کنند؟

    چرا برندها باید رویکردی جامع برای توسعه فرهنگ سازمانی اتخاذ کنند؟

    تعریف دقیق فرهنگ سازمانی نه تنها بر روحیه و بهره‌وری کارکنان تأثیرگذار است، بلکه در جذب مشتریان، ایجاد اعتماد به برند و افزوده شدن ارزش به ماموریت کلی سازمان نیز نقشی اساسی دارد.
  • ۲۹ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • انقلاب خاموش روابط‌عمومی؛ غفلت از خود تبلیغی و تقلیل جایگاه حرفه‌ای

    انقلاب خاموش روابط‌عمومی؛ غفلت از خود تبلیغی و تقلیل جایگاه حرفه‌ای

     روابط‌عمومی در ایران در آستانه یک چالش بنیادین ایستاده است؛ چالشی که نه از بیرون، بلکه از درون آن را تهدید می‌کند: ناتوانی در معرفی و اثبات ارزش خود. سال‌هاست که فعالان این حوزه، به‌جای تمرکز بر نمایش مؤثر دستاوردهای حرفه‌ای، گرفتار ساختارهای کهنه سازمانی، کیش شخصیت، و نادیده‌گرفتن ضرورت نشان درونی و ارزش حرفه‌ای ذاتی که در فلسفه وجودی هنر هشتم نهفته است شده‌اند.
  • ۲۹ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه