شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آشیو روزانه : ۱۱ خرداد
فناوری هوش مصنوعی ترافیک وب‌سایت‌ها را افزایش می‌دهد

فناوری هوش مصنوعی ترافیک وب‌سایت‌ها را افزایش می‌دهد

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فناوری‌های نوظهور هوش مصنوعی (AI Overviews) ترافیک بیشتری را به وب‌سایت‌ها هدایت می‌کنند و نگرانی‌ها درباره کاهش بازدید وب را بی‌اساس دانست. او تأکید کرد که گوگل به اکوسیستم وب اهمیت می‌دهد و انتظار دارد مدل‌های AI بتوانند ترافیک و ارتباط بین کاربران و سایت‌ها را افزایش دهند.
راهکارها و درس‌های کلیدی برای موفقیت در فرآیند جهانی‌شدن

راهکارها و درس‌های کلیدی برای موفقیت در فرآیند جهانی‌شدن

یک سال پیش، درست در چنین روزی، دفتر بریتانیایی گروه بلیس (The Bliss Group) را افتتاح کردیم. با اعتمادبه‌نفس، برنامه‌ریزی دقیق و نگاهی واقع‌بینانه وارد بازاری شدیم که بسیار شلوغ و رقابتی است.
اخلاق حرفه‌ای، سرلوحه فعالیت روابط عمومی ها باشد

اخلاق حرفه‌ای، سرلوحه فعالیت روابط عمومی ها باشد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: رعایت اخلاق حرفه ای در روابط عمومی ها نه تنها موجب اعتماد جامعه به سازمان ها می شود بلکه حفظ آرامش روانی و روحی جامعه را در پی دارد.
ضرورت بهره‌گیری رسانه ملی از مشاوره کارشناسان درتولید آثار اجتماعی

ضرورت بهره‌گیری رسانه ملی از مشاوره کارشناسان درتولید آثار اجتماعی

 مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر نقش راهبردی رسانه‌ها در آگاه‌سازی اجتماعی، از آمادگی کامل کارشناسان حوزه‌های مختلف بهزیستی برای ارائه مشاوره‌های علمی و تخصصی به تهیه‌کنندگان، نویسندگان و کارگردانان آثار رسانه‌ای خبر داد؛ به‌ویژه در زمینه‌های مرتبط با پیشگیری، کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی.
نشست ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برگزار شد

نشست ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برگزار شد

یکی از محورهای اصلی این نشست، تأکید بر تقویت مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی نیروهای روابط‌عمومی، استفاده هوشمندانه از ظرفیت رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و همچنین جریان‌سازی اثربخش رسانه‌ای بود.
ابزار نوین و ضروری روابط‌عمومی در عصر دیجیتال

ابزار نوین و ضروری روابط‌عمومی در عصر دیجیتال

هوش مصنوعی در حال تغییر اساسی درک ما از ارتباطات است و در روابط‌عمومی نقش حیاتی یافته است. امروزه که برداشت عمومی می‌تواند با یک توییت یا ویدیوی ویروسی تغییر کند، تحلیل احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی به ابزاری ضروری برای پیش‌بینی و مدیریت این تغییرات تبدیل شده است.