شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آرشیو ماهانه : خرداد ۱۴۰۴
رسانه‌ها ستون شفافیت و اعتماد عمومی هستند

رسانه‌ها ستون شفافیت و اعتماد عمومی هستند

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در یادداشتی به بهانه پایان همکاری اش با سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بر نقش رسانه ها در شفافیت و ایجاد اعتماد عمومی تأکید کرد.
فرصت‌ها و موانع پیش‌رو در روابط‌عمومی

فرصت‌ها و موانع پیش‌رو در روابط‌عمومی

بخش ارتباطات در سال ۲۰۲۴ با چالش‌های متعددی مواجه بود. بسیاری از شرکت‌های روابط‌عمومی، از جمله ادلمن، در پی پویایی‌های متغیر بازار و فشارهای اقتصادی با رکود یا کاهش درآمد مواجه شدند.
انتشار جامع‌ترین گزارش با موضوع “شبکه‌های اجتماعی در ایران”

انتشار جامع‌ترین گزارش با موضوع “شبکه‌های اجتماعی در ایران”

این گزارش سالانه طبق عادت چندساله به بررسی شبکه‌های اجتماعی در ایران و رفتار ایرانی‌ها در هر بستر می‌پردازد. هدف این گزارش ارائه یک سند کاربردی و موثق از ابعاد مختلف شبکه‌های اجتماعی در ایران می‌باشد. تلاش تیم دیتاک، ارائه گزارشی کاربردی برای کسب و کارها، تیم‌های مارکتینگ، روابط عمومی، رسانه‌ها و … در جهت اصلاح و بهینه‌سازی استراتژی‌ها می‌باشد.
آغاز تعاملات راهبردی روابط عمومی‌های صنعت نفت

آغاز تعاملات راهبردی روابط عمومی‌های صنعت نفت

نخستین گردهمایی سال ۱۴۰۴ رؤسای روابط عمومی منطقه چهار صنعت نفت، به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی برگزار شد.
مردم‌داری؛ رمز موفقیت و تعالی روابط‌عمومی ایران در عصر نوین

مردم‌داری؛ رمز موفقیت و تعالی روابط‌عمومی ایران در عصر نوین

 در دنیای رقابتی امروز، روابط‌عمومی به یک فرآیند ارتباطی استراتژیک تبدیل شده که هدف آن ایجاد روابط سودمند متقابل بین سازمان‌ها و عموم مردم است. انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران نیز تعریفی مشابه ارائه می‌دهد.
تمجید هادی خانیکی تئوریسین «گفتگو» از کنسرت علیرضا قربانی

تمجید هادی خانیکی تئوریسین «گفتگو» از کنسرت علیرضا قربانی

این کنسرت را می‌توان فضای گفت‌وگو دانست است زیرا اولاً سخن و هنر آقای قربانی همیشه چون از دل برمی‌خیزد بر دل می‌نشیند و این خود شرط اول گفت‌وگوست که در واقع در آن تصنع و ساختگی بودن به چشم نخورد.
نکات کلیدی برای توسعه استراتژی ارتباطی موثر

نکات کلیدی برای توسعه استراتژی ارتباطی موثر

رهبران فناوری اطلاعات برای موفقیت در نقش‌های مدیریتی خود به مهارت‌های فراتر از توانایی‌های فنی نیاز دارند. آنها باید استراتژی جامع ارتباطی داشته باشند که فرهنگ فناوری اطلاعات را تقویت کند.
جذب ایده‌های نوآورانه در طرح‌تحول دیجیتال و حمایت از استارتاپ‌ها

جذب ایده‌های نوآورانه در طرح‌تحول دیجیتال و حمایت از استارتاپ‌ها

 مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تحول در سازمانی به گستردگی تأمین‌اجتماعی نیازمند سیاست‌گذاری هوشمند و اجرای برنامه‌های اساسی است تا توسعه همه‌جانبه برای ذینفعان محقق شود.