شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی
گامی مشترک برای ارتقای حرفه‌ای‌گری در روابط‌عمومی؛

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی

آشیو روزانه : ۲۱ تیر
استراتژی بلندمدت برای ساخت اعتبار برند

استراتژی بلندمدت برای ساخت اعتبار برند

 روابط‌عمومی یک راهکار مقطعی یا یک بیانیه خبری نیست. این یک راهبرد تجاری بلندمدت برای ساخت اعتبار، اعتماد و نفوذ در صنعت است؛ دقیقاً مانند سود مرکب که با گذر زمان قدرت می‌گیرد.
کلید موفقیت برندها در عصر دیجیتال

کلید موفقیت برندها در عصر دیجیتال

 در چشم‌انداز فوق‌دیجیتال امروز، مشتریان آفریقای جنوبی فراتر از دریافت محصولات و خدمات کارآمد، به‌دنبال تجربه‌هایی هستند که شخصی‌سازی شده، به‌موقع و منطبق با ارزش‌هایشان باشد. با این حال، بسیاری از برندها با وجود سرمایه‌گذاری در کانال‌های دیجیتال، از ایجاد تعامل مؤثر بازمی‌مانند.
تشکیل ساختار منسجم روابط‌عمومی‌های شهرستان جوین

تشکیل ساختار منسجم روابط‌عمومی‌های شهرستان جوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوین در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها نقش روابط عمومی‌ها را در اطلاع‌رسانی، اعتمادسازی و تقویت ارتباط دوسویه میان مردم و دستگاه‌های اجرایی، حیاتی و بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: روابط عمومی، چشم و چراغ هر سازمان هستند.
نقش هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها در بهینه‌سازی فرآیندها

نقش هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها در بهینه‌سازی فرآیندها

در دنیای پرسرعت دیجیتال امروز، جذب مؤثر سرنخ‌های فروش برای رشد کسب‌وکار حیاتی است. روش‌های سنتی مانند فرم‌های تماس و تماس‌های سرد دیگر کارایی گذشته را ندارند و اغلب باعث از دست رفتن فرصت‌ها و پاسخ‌های دیرهنگام می‌شوند.
دلیل تمایل مدیران امنیت برای همکاری با تیم‌های روابط‌عمومی

دلیل تمایل مدیران امنیت برای همکاری با تیم‌های روابط‌عمومی

 ما در عصری زندگی می‌کنیم که نقض داده‌ها امری رایج شده و اعتماد مصرف‌کنندگان به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. از این رو، ارتباط میان مدیران ارشد امنیت اطلاعات (CISO) و تیم‌های روابط ‌عمومی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.
چگونه روابط رسانه‌ای پایدار ایجاد کنیم؟

چگونه روابط رسانه‌ای پایدار ایجاد کنیم؟

 بسیاری از شرکت‌ها انتظار دارند روابط‌عمومی بلافاصله منجر به دیده‌شدن شود؛ حضور در اخبار بزرگ، نقل‌قول در رسانه‌های جریان اصلی یا ترند شدن در شبکه‌های اجتماعی. اما واقعیت روابط‌عمومی حرفه‌ای به‌ویژه در حوزه روابط رسانه‌ای، کاملاً متفاوت است.
مصطفی لشگری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس شد

مصطفی لشگری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس شد

مصطفی لشگری به عنوان سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس انتخاب شد. وی از مهر سال ۱۴۰۰ به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات باشگاه فعالیت دارد.