شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

آشیو روزانه : ۲۴ تیر
لزوم ایجاد کنسرسیوم ارتباطات مدیریت سرزمین در ایران

لزوم ایجاد کنسرسیوم ارتباطات مدیریت سرزمین در ایران

ایران به‌عنوان کشوری با تنوع اقلیمی، زیستی و زمین‌شناسی، همواره با چالش‌های پیچیده‌ای در حوزه مدیریت یکپارچه حوزه آبخیز مواجه بوده است. از فرسایش خاک، تخریب جنگل و مرتع، انقراض حیات وحش، خشک شدن تالاب ها و تغییر کاربری اراضی گرفته تا ناهماهنگی سازمان‌های مسئول و ضعف ارتباطات بین‌دستگاهی، همگی باعث شده‌اند که «مدیریت سرزمین» در ایران به موضوعی راهبردی و ضروری تبدیل شود.
آینده شغلی چگونه تغییر می‌یابد؟

آینده شغلی چگونه تغییر می‌یابد؟

یادداشت جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در محیط کار دیگر یک انتخاب شخصی نیست، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارک منصوب شد

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارک منصوب شد

 حسین مظفری مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارک شددکتر کمیل پورضیایی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک طی حکمی حسین مظفری را بعنوان مدیر روابط‌ عمومی این شرکت پتروشیمی منصوب نمود.
چگونه نسل Z، اعتماد و هوش مصنوعی مسیرحرفه ما را تغییر می‌دهد؟

چگونه نسل Z، اعتماد و هوش مصنوعی مسیرحرفه ما را تغییر می‌دهد؟

  روابط‌عمومی با کمپین‌های ویروسی و هشتگ‌ها آغاز نشد. در واقع، قرن‌ها پیش از شبکه‌های اجتماعی، این حرفه نقشی کلیدی در شکل‌دهی دیدگاه ملت‌ها و انسجام یا فروپاشی جوامع ایفا می‌کرد.
کهریزی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی شد

کهریزی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی شد

  با صدور حکمی از سوی دکتر مرادی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان، حمید کهریزی به عنوان مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.
علی دانشمند سرپرست روابط‌عمومی پتروشیمی پارس شد

علی دانشمند سرپرست روابط‌عمومی پتروشیمی پارس شد

سیاوش میرحاجی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس طی حکمی علی دانشمند را بعنوان سرپرست برند، مسئولیت اجتماعی ‌و روابط ‌عمومی شرکت منصوب کرد.
 سرنوشت و کارکرد روابط عمومی‌ها در عصر دیجیتال

 سرنوشت و کارکرد روابط عمومی‌ها در عصر دیجیتال

در دوره جدید روابط عمومی با یک تناقض بنیادین مواجه است؛ تلاش برای ایجاد سرمایه اجتماعی در بستری که اعتماد نهادی به واسطه منطق مسلط "پساحقیقت" به شدت آسیب دیده است.