شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آشیو روزانه : ۶ مرداد
برای حیات ایران؛ تأملی دوباره بر اعتماد و ارتباط در زمانه بحران

برای حیات ایران؛ تأملی دوباره بر اعتماد و ارتباط در زمانه بحران

در روزگاری که تاروپود جامعه از پیچیدگی بحران‌های چندلایه در هم تنیده است، دومین نشست هم‌اندیشی برای حیات ایران با عنوان «ارتباط و اعتماد؛ دو بال تاب‌آوری در بحران»، روز دوشنبه ۶ مردادماه در تهران برگزار می‌شود.
فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند.
چگونه استراتژی برند و روابط‌عمومی را یکپارچه کنیم؟

چگونه استراتژی برند و روابط‌عمومی را یکپارچه کنیم؟

  برای متخصصان روابط‌عمومی، به‌ویژه تازه‌کارها، درک ارتباط بین استراتژی برند و فعالیت‌های روابط ‌عمومی، نقشی حیاتی در موفقیت کمپین‌ها دارد. اگرچه روابط‌عمومی بیشتر با اجرای روزمره و مدیریت بحران‌ها سروکار دارد، موفقیت واقعی آن زمانی حاصل می‌شود که با استراتژی کلان برند هماهنگ باشد.
وقتی ربات‌ها یاد می‌گیرند فریب دهند و پنهان کنند

وقتی ربات‌ها یاد می‌گیرند فریب دهند و پنهان کنند

با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، مدل‌های زبانی پیچیده‌تر قادر به فریب دادن انسان‌ها و پنهان کردن اهداف خود شده‌اند. این تغییرات نه‌تنها چالش‌های امنیتی جدیدی به‌وجود آورده، بلکه ضرورت بازنگری در روش‌های ارزیابی و کنترل هوش مصنوعی را بیش از پیش مطرح کرده است.
ضرورت آموزش‌های تخصصی روابط‌عمومی‌ها درعصر تنش‌های جهانی

ضرورت آموزش‌های تخصصی روابط‌عمومی‌ها درعصر تنش‌های جهانی

در دنیای کنونی، با گسترش کمی و کیفی روزافزون رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی و رسانه‌ای و همچنین با بهره گیری از شگردها و تکنیک‌های اغنایی و در بسیاری اوقات فریبنده و گمراه‌کننده، انبوهی از بمباران گسترده اطلاعات در غالب متن، تصویر، عصر کنونی را پیچیده‌تر کرده، به‌طوری‌که شناخت حقیقت و واقعیت‌ها از یکدیگر برای مخاطب دشوارتر و پیچیده شده است.
۱۰ ابزار برتر جایگزین Meltwater برای مدیریت روابط‌عمومی 

۱۰ ابزار برتر جایگزین Meltwater برای مدیریت روابط‌عمومی 

پلتفرم‌های جایگزین Meltwater با ویژگی‌های هوشمند، رابط کاربری ساده و داده‌های دقیق، تحول بزرگی در مدیریت رسانه و رصد آنلاین برای تیم‌های روابط‌عمومی ایجاد کرده‌اند.
استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی اثربخش

استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی اثربخش

در ماه‌های اخیر، نگاه‌ها به هوش مصنوعی در تولید ویدیو دستخوش تغییر شده است. تا همین اواخر، تردیدهای جدی درباره کیفیت ویدیوهای هوش مصنوعی و جنبه‌های اخلاقی آن وجود داشت، اما معرفی ابزار جدید گوگل یعنی Google Flow که می‌تواند ویدیوهایی نزدیک به تولید انسانی خلق کند، نگاه‌ها را دگرگون کرده است.