شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آشیو روزانه : ۲۷ مرداد
رسانه نقش مؤثر و مطلوب خود را در جامعه ایفا کند

رسانه نقش مؤثر و مطلوب خود را در جامعه ایفا کند

 یک روزنامه نگار پیشکسوت در بیان ارزیابی خود در خصوص فراخوان رئیس قوه قضاییه مبنی بر بازنگری قانون مطبوعات می گوید: هر قانونی با گذشت زمان نیاز به بازنگری دارد و این رسم معمولی در همه جای دنیا است.
اعضای شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان تهران معرفی شدند

اعضای شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان تهران معرفی شدند

در جریان این نشست نغمه دانش آشتیانی مدیر روابط عمومی فیلمنت، مریم پاسالار مدیر اسبق روابط عمومی شهرداری بندرعباس، اعظم سیدین مدیر روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان تهران و آقای سعید فراهانی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اهدای احکام به عنوان اعضای شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان تهران انتخاب شدند.
نوآوری متا یا تهدیدی برای حریم خصوصی کاربران؟

نوآوری متا یا تهدیدی برای حریم خصوصی کاربران؟

قابلیت جدید «نقشه‌های اینستاگرام» با هدف اشتراک‌گذاری مکان زنده کاربران معرفی شده است، اما به دلیل نگرانی‌های امنیتی و انتقادهای مطرح شده، به یکی از موضوعات بحث‌برانگیز در فضای فناوری و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.
چالش اعتماد به رسانه‌ها و راهکارهای مقابله

چالش اعتماد به رسانه‌ها و راهکارهای مقابله

اخبار فیک و گمراه‌کننده همواره در عرصه اطلاع‌رسانی وجود داشته و مخاطبان ناآگاه را تحت تأثیر قرار داده است. در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و پس از آن، این نوع اخبار به‌ویژه در فضای مجازی رشد چشمگیری داشت و نه‌تنها اذهان عمومی را مشغول کرد، بلکه به بی‌اعتمادی گسترده نسبت به رسانه‌های داخلی، به‌ویژه صداوسیما، دامن زد.
نقش رسانه‌ها در بهره‌برداری مؤثر از مدیریت سازمان‌ها

نقش رسانه‌ها در بهره‌برداری مؤثر از مدیریت سازمان‌ها

  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به بررسی نقش حیاتی رسانه‌ها در تبیین چشم‌اندازهای سازمانی پرداخت و گفت: مدیریت موفق در عصر اطلاعات، فراتر از ابزارهای سنتی عمل می‌کند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای، اهداف و دستاوردهای علمی را به افکار عمومی معرفی می‌کند.
ابزار تقویت‌کننده یا تهدیدکننده اعتماد؟

ابزار تقویت‌کننده یا تهدیدکننده اعتماد؟

هوش مصنوعی به‌عنوان یک تحول‌ساز در ارتباطات معرفی شده است؛ ابزاری که می‌تواند متن بنویسد، احساسات را تحلیل کند، فهرست رسانه‌ها را تولید کند و حتی ارتباطات شخصی‌سازی‌شده را در مقیاس وسیع ارائه دهد.
سرپرست روابط عمومی استانداری بوشهر معرفی شد

سرپرست روابط عمومی استانداری بوشهر معرفی شد

ابوالحسن گنخکی به عنوان سرپرست معاونت روابط ‌عمومی و تشریفات استانداری بوشهر معرفی شد.
انتشار کتاب مدیریت ارتباطات رسانه‌ ای در روابط عمومی

انتشار کتاب مدیریت ارتباطات رسانه‌ ای در روابط عمومی

کتاب «مدیریت ارتباطات رسانه‌ای در روابط عمومی» با ارائه مدل‌ها و راهکارهای عملی، نقشه راهی برای تعامل مؤثر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در عصر دیجیتال و هوش مصنوعی ترسیم می‌کند.