شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : مرداد ۱۴۰۴
فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند.
چگونه استراتژی برند و روابط‌عمومی را یکپارچه کنیم؟

چگونه استراتژی برند و روابط‌عمومی را یکپارچه کنیم؟

  برای متخصصان روابط‌عمومی، به‌ویژه تازه‌کارها، درک ارتباط بین استراتژی برند و فعالیت‌های روابط ‌عمومی، نقشی حیاتی در موفقیت کمپین‌ها دارد. اگرچه روابط‌عمومی بیشتر با اجرای روزمره و مدیریت بحران‌ها سروکار دارد، موفقیت واقعی آن زمانی حاصل می‌شود که با استراتژی کلان برند هماهنگ باشد.
وقتی ربات‌ها یاد می‌گیرند فریب دهند و پنهان کنند

وقتی ربات‌ها یاد می‌گیرند فریب دهند و پنهان کنند

با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، مدل‌های زبانی پیچیده‌تر قادر به فریب دادن انسان‌ها و پنهان کردن اهداف خود شده‌اند. این تغییرات نه‌تنها چالش‌های امنیتی جدیدی به‌وجود آورده، بلکه ضرورت بازنگری در روش‌های ارزیابی و کنترل هوش مصنوعی را بیش از پیش مطرح کرده است.
ضرورت آموزش‌های تخصصی روابط‌عمومی‌ها درعصر تنش‌های جهانی

ضرورت آموزش‌های تخصصی روابط‌عمومی‌ها درعصر تنش‌های جهانی

در دنیای کنونی، با گسترش کمی و کیفی روزافزون رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی و رسانه‌ای و همچنین با بهره گیری از شگردها و تکنیک‌های اغنایی و در بسیاری اوقات فریبنده و گمراه‌کننده، انبوهی از بمباران گسترده اطلاعات در غالب متن، تصویر، عصر کنونی را پیچیده‌تر کرده، به‌طوری‌که شناخت حقیقت و واقعیت‌ها از یکدیگر برای مخاطب دشوارتر و پیچیده شده است.
۱۰ ابزار برتر جایگزین Meltwater برای مدیریت روابط‌عمومی 

۱۰ ابزار برتر جایگزین Meltwater برای مدیریت روابط‌عمومی 

پلتفرم‌های جایگزین Meltwater با ویژگی‌های هوشمند، رابط کاربری ساده و داده‌های دقیق، تحول بزرگی در مدیریت رسانه و رصد آنلاین برای تیم‌های روابط‌عمومی ایجاد کرده‌اند.
استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی اثربخش

استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی اثربخش

در ماه‌های اخیر، نگاه‌ها به هوش مصنوعی در تولید ویدیو دستخوش تغییر شده است. تا همین اواخر، تردیدهای جدی درباره کیفیت ویدیوهای هوش مصنوعی و جنبه‌های اخلاقی آن وجود داشت، اما معرفی ابزار جدید گوگل یعنی Google Flow که می‌تواند ویدیوهایی نزدیک به تولید انسانی خلق کند، نگاه‌ها را دگرگون کرده است.
از تهدید سایبری تا بحران هویت برند

از تهدید سایبری تا بحران هویت برند

  در سال ۲۰۲۵، اتحادیه‌های اعتباری با مجموعه‌ای از بحران‌های روابط‌عمومی مواجه‌اند که رفع آن‌ها با راهکارهای سطحی ممکن نیست و نیازمند اقداماتی شفاف، انسانی و هدفمند است.
چالش اخلاقی جدید در روابط‌عمومی بحران

چالش اخلاقی جدید در روابط‌عمومی بحران

در دوران اوج جنبش «من‌هم» (#MeToo)، چند نفر از فعالان این کمپین از من خواستند تا مشاور روابط‌عمومی بحران برای پرونده‌هایشان باشم. برخی از آن‌ها هر روز در صدر اخبار بودند.