شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آرشیو ماهانه : مرداد ۱۴۰۴
نقش رسانه‌ها در بهره‌برداری مؤثر از مدیریت سازمان‌ها

نقش رسانه‌ها در بهره‌برداری مؤثر از مدیریت سازمان‌ها

  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به بررسی نقش حیاتی رسانه‌ها در تبیین چشم‌اندازهای سازمانی پرداخت و گفت: مدیریت موفق در عصر اطلاعات، فراتر از ابزارهای سنتی عمل می‌کند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای، اهداف و دستاوردهای علمی را به افکار عمومی معرفی می‌کند.
ابزار تقویت‌کننده یا تهدیدکننده اعتماد؟

ابزار تقویت‌کننده یا تهدیدکننده اعتماد؟

هوش مصنوعی به‌عنوان یک تحول‌ساز در ارتباطات معرفی شده است؛ ابزاری که می‌تواند متن بنویسد، احساسات را تحلیل کند، فهرست رسانه‌ها را تولید کند و حتی ارتباطات شخصی‌سازی‌شده را در مقیاس وسیع ارائه دهد.
سرپرست روابط عمومی استانداری بوشهر معرفی شد

سرپرست روابط عمومی استانداری بوشهر معرفی شد

ابوالحسن گنخکی به عنوان سرپرست معاونت روابط ‌عمومی و تشریفات استانداری بوشهر معرفی شد.
انتشار کتاب مدیریت ارتباطات رسانه‌ ای در روابط عمومی

انتشار کتاب مدیریت ارتباطات رسانه‌ ای در روابط عمومی

کتاب «مدیریت ارتباطات رسانه‌ای در روابط عمومی» با ارائه مدل‌ها و راهکارهای عملی، نقشه راهی برای تعامل مؤثر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در عصر دیجیتال و هوش مصنوعی ترسیم می‌کند.
کتاب «روابط‌عمومی کوانتومی» منتشر شد

کتاب «روابط‌عمومی کوانتومی» منتشر شد

نخستین کتاب با موضوع «روابط‌عمومی کوانتومی» نوشته مهدی باقریان و ویرایش زهرا بابازادگان توسط انتشارات کارگزار روابط ‌عمومی منتشر شد.
سرپرست روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران منصوب شد

سرپرست روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران منصوب شد

علی بیات ماکو؛ مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران طی حکمی طیبه اصفهانی را به سمت سرپرست روابط عمومی منصوب کرد.
هم‌افزایی رویکردهای نوین برای پیش‌بینی و مدیریت اثرگذار روابط‌عمومی و مطالعات آینده‌پژوهی

هم‌افزایی رویکردهای نوین برای پیش‌بینی و مدیریت اثرگذار روابط‌عمومی و مطالعات آینده‌پژوهی

روابط‌عمومی در عصر حاضر، دیگر تنها به انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی محدود نیست؛ بلکه به‌عنوان یک حوزه استراتژیک در مدیریت تصویر سازمان، تعامل مستمر با مخاطبان و ایجاد اعتماد نقش کلیدی ایفا می‌کند.
راهکارهای حفظ اعتبار حرفه‌ای در حوزه روزنامه‌نگاری

راهکارهای حفظ اعتبار حرفه‌ای در حوزه روزنامه‌نگاری

  در سال‌های اخیر، انقلابی آرام در نحوه تصمیم‌گیری میلیون‌ها آمریکایی درباره واقعیت در حال وقوع است. اعتماد عمومی از رسانه‌ها، دولت و نهادهای آموزشی سنتی فاصله گرفته و به سوی صداهای فردی در شبکه‌های اجتماعی مهاجرت کرده است.