شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آرشیو ماهانه : شهریور ۱۴۰۴
هوش مصنوعی همه چیز را تغییر می‌دهد

هوش مصنوعی همه چیز را تغییر می‌دهد

هوش مصنوعی مولد و اتوماسیون در حال ایجاد تحولی بنیادین در حسابداری و مدیریت مالی هستند. این فناوری‌ها می‌توانند داده‌های مالی را به‌سرعت تجمیع کنند، بهره‌وری را افزایش دهند و موفقیت سازمانی را سرعت بخشند.
  • ۳۰ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • رضا محبی طالقانی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال شد

    رضا محبی طالقانی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال شد

    با حکم دکتر علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) رضا محبی طالقانی به‌عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ایران منصوب شد. او بیش از ۲۵ سال سابقه مدیریت در حوزه روابط عمومی در نهاد های عمومی، سازمان‌های دولتی و بنگاه‌های خصوصی دارد.
  • ۳۰ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری فردیس معرفی شد

    سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری فردیس معرفی شد

     محمدرضا احمدی نژاد طی مراسمی از زحمات مجید صولت مدیر سابق روابط عمومی شهرداری فردیس تقدیر و محمدحسین جعفری آذر را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری فردیس معرفی کرد.
  • ۳۰ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • قزوین در صدر روابط عمومی‌های صنعت برق کشور

    قزوین در صدر روابط عمومی‌های صنعت برق کشور

    روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به دلیل تبیین اهداف و اجرای ۱۴مگاپروژه صنعت برق و برنامه‌های مدیریت مصرف در نیمه نخست سال، عنوان «روابط عمومی برتر کشور» را از آن خود کرد.
  • ۳۰ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • سپیده حیدرآبادی مدیر روابط عمومی خانه سینما شد

    سپیده حیدرآبادی مدیر روابط عمومی خانه سینما شد

    سپیده حیدرآبادی با حکم همایون اسعدیان، مدیرعامل خانه سینما، مسئولیت مدیریت روابط عمومی این مجموعه صنفی را بر عهده گرفت.
  • ۳۰ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • روابط عمومی باید نماینده صدای مردم باشد، نه تنها صدای مدیران

    روابط عمومی باید نماینده صدای مردم باشد، نه تنها صدای مدیران

    مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در نشست خبری گفت: روابط عمومی‌ها باید پل ارتباطی میان مردم و نظام آموزشی باشند، نه صرفاً بازوی اطلاع‌رسانی مدیران.
  • ۲۹ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • تحول روابط عمومی از سنتی به دیجیتال

    تحول روابط عمومی از سنتی به دیجیتال

    فرزانه سیداسحقی، کارشناس خبر، در چهارمین نشست تخصصی روابط‌ عمومی‌های شوراها و شهرداری‌های استان البرز که با عنوان «تکنیک‌های ارتباط با رسانه» در دهکده محب سلامت کردان برگزار شد، بر نقش کلیدی رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع تأکید کرد.
  • ۲۹ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • سه ستون اصلی آینده‌ توسعه بازاریابی دیجیتال

    سه ستون اصلی آینده‌ توسعه بازاریابی دیجیتال

    بازار تبلیغات جهانی در سال‌های اخیر با شتابی چشمگیر به سمت دیجیتال حرکت کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۵ سهم تبلیغات دیجیتال از کل هزینه‌های تبلیغاتی به بیش از ۶۵٪ رسیده و حجم آن از ۷۰۰ میلیارد دلار عبور کرده است (MAGNA, 2025).
  • ۲۹ شهریور
  • بدون دیدگاه