شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی
گامی مشترک برای ارتقای حرفه‌ای‌گری در روابط‌عمومی؛

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی

آشیو روزانه : ۶ مهر
چالش‌ها و فرصت‌های روابط‌عمومی در حوزه ورزش

چالش‌ها و فرصت‌های روابط‌عمومی در حوزه ورزش

روابط‌عمومی ورزشی (Sport Public Relations) امروز به‌عنوان یکی از پویاترین حوزه‌های ارتباطات شناخته می‌شود که میان رسانه‌ها، هواداران و سازمان‌های ورزشی پلی راهبردی ایجاد کرده و مسیر تازه‌ای برای آموزش، پژوهش و مدیریت حرفه‌ای می‌گشاید.
شبکه‌های اجتماعی؛مؤثر‌ترین ابزار روابط‌عمومی در دنیای معاصر

شبکه‌های اجتماعی؛مؤثر‌ترین ابزار روابط‌عمومی در دنیای معاصر

شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی امروز به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارهای ارتباطی در روابط‌عمومی شناخته می‌شوند، زیرا ترکیبی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند گستره وسیع مخاطبان، چندعملکردی بودن و قابلیت شخصی‌سازی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند.
مشاور وزیر صمت از مدیر روابط عمومی ایمیدرو تقدیر به عمل آورد

مشاور وزیر صمت از مدیر روابط عمومی ایمیدرو تقدیر به عمل آورد

سیدعباس حسینی، مشاور وزیر صمت و مدیر کل حوزه وزارتی در این لوح از تلاش‌های سولماز ادریسی در ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور مسعود پزشکیان، رئیس جمهور برگزار شد، تقدیر کرد.
سازمان‌ها به سمت رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی می‌روند

سازمان‌ها به سمت رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی می‌روند

یافته‌های پژوهشی تازه نشان می‌دهد روزنامه‌های محلی دیگر بازیگر اصلی روابط‌عمومی نیستند و سازمان‌ها، نهادها و انجمن‌ها بیش از گذشته به رسانه‌های خودی و شبکه‌های اجتماعی تکیه می‌کنند
راهنمایی‌های جامع برای اجرای مؤثر مسئولیت‌ اجتماعی در حوزه معدن

راهنمایی‌های جامع برای اجرای مؤثر مسئولیت‌ اجتماعی در حوزه معدن

با حضور نمایندگان وزارت صمت، اتاق بازرگانی و مدیران ایمپاسکو، نشست تخصصی مسئولیت‌های اجتماعی معادن برگزار شد. در این جلسه بر لزوم تدوین دستورالعمل‌های دقیق، پرهیز از استفاده ابزاری از مسئولیت اجتماعی و نقش کلیدی روابط عمومی در اصلاح تصویر بخش معدن تأکید شد.
خروجی‌های روابط عمومی باید دقیق، منسجم و اثرگذار باشد

خروجی‌های روابط عمومی باید دقیق، منسجم و اثرگذار باشد

هادی نباتی‌نژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه، در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های آتیه‌فولاد نقش‌جهان بر ضرورت انسجام رسانه‌ای، مراقبت از تصویر فولاد مبارکه و هم‌افزایی برای تقویت برند ملی و بین‌المللی این مجموعه تأکید کرد.
راهکار فرهنگ بازسیم‌سازی‌شده برای مقابله با ترس از بیکاری در عصر هوش مصنوعی

راهکار فرهنگ بازسیم‌سازی‌شده برای مقابله با ترس از بیکاری در عصر هوش مصنوعی

کتاب «فرهنگ بازسیم‌سازی‌شده» نشان می‌دهد چگونه سازمان‌ها با بازطراحی فرهنگ و به‌کارگیری هوش مصنوعی می‌توانند سودآوری را افزایش داده و ترس از بیکاری گسترده را کاهش دهند.