شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آشیو روزانه : ۱۷ آبان
نشست شورای روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر

نشست شورای روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر

نشست شورای روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با حضور مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه و به میزبانی شرکت بازرگانی تحفه برگزار شد.
از هوش مصنوعی تا روایت‌سازی برندها در سطح جهانی

از هوش مصنوعی تا روایت‌سازی برندها در سطح جهانی

فهرست سالانه‌ی مجله Inc. با عنوان «Power Partners 2025» برترین آژانس‌های روابط‌عمومی جهان را معرفی کرده است؛ شرکت‌هایی که با ترکیب فناوری، خلاقیت و استراتژی رسانه‌ای، آینده‌ی ارتباطات برندها را شکل می‌دهند.
چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران دی‌ماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران دی‌ماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود

جشنواره مردم‌داری ایران با هدف ترویج خلاقیت، اخلاق حرفه‌ای و مردم‌محوری در روابط‌عمومی، هم‌زمان با بیست‌ودومین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در دی‌ماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.
شش روش کارآمد کوچینگ در حوزه روابط‌عمومی

شش روش کارآمد کوچینگ در حوزه روابط‌عمومی

کوچینگ در جریان کار، آینده‌ی آموزش روابط‌عمومی است؛ رویکردی که مدیران را از مدیر پروژه به رهبران مربی تبدیل می‌کند و یادگیری مستمر را به فرهنگ روزمره‌ی سازمان بدل می‌سازد.
تجربه کانادا و مسیر آینده روابط‌عمومی ایران

تجربه کانادا و مسیر آینده روابط‌عمومی ایران

پنجمین نشست از سلسله وبینارهای تخصصی رسانه ارتباط‌گر با عنوان «روابط‌عمومی در کشور کانادا» روز پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۴ برگزار شد.
کلید اعتماد و شناخته‌شدگی برندها در عصر هوش مصنوعی

کلید اعتماد و شناخته‌شدگی برندها در عصر هوش مصنوعی

در دوران سلطه هوش مصنوعی بر موتورهای جست‌وجو، روابط‌عمومی دیجیتال و استنادهای معتبر رسانه‌ای جای سئوی سنتی را به‌عنوان معیار اصلی دیده‌شدن برندها گرفته‌اند.
روابط‌عمومی آینده مبتنی برخلاقیت و فناوری‌های نوین است

روابط‌عمومی آینده مبتنی برخلاقیت و فناوری‌های نوین است

ابراهیم مولائی، دبیر علمی سلسله وبینارهای تخصصی «رسانه ارتباط‌گر»، با تأکید بر ضرورت نوسازی رویکردهای روابط‌عمومی گفت: آینده روابط‌عمومی در ایران به میزان توانمندسازی درون‌سازمانی و بهره‌گیری هوشمند از فناوری‌های نوین وابسته است.
بیست درس کلیدی و کاربردی از جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

بیست درس کلیدی و کاربردی از جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی ۱۴۰۴، با تمرکز بر استانداردسازی، خلاقیت، پژوهش و بهره‌گیری از هوش مصنوعی، مسیر تحول حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها در ایران را ترسیم کرد.