شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : آبان ۱۴۰۴
نوآوری روابط عمومی سنوپارس در توسعه فضای رسانه‌ای صنعت

نوآوری روابط عمومی سنوپارس در توسعه فضای رسانه‌ای صنعت

شرکت سنوپارس، از پیشتازان صنعت ماشین‌آلات راهسازی کشور، در اقدامی نوآورانه و برای نخستین بار در تاریخ این صنعت، از استودیو خبری روابط عمومی خود در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات رونمایی کرد.
اهمیت تغییر رفتار کاربران و نقش اعتماد در روابط رسانه‌ها

اهمیت تغییر رفتار کاربران و نقش اعتماد در روابط رسانه‌ها

موسسه رویترز در نظرسنجی سالانه خود، رفتار کاربران در مصرف اخبار در سال ۲۰۲۵ را در ۴۸ کشور جهان و میان ۹۷٬۰۵۵ نفر مورد بررسی قرار داد. داده‌ها با استفاده از روش سرشماری و سهمیه‌بندی جمع‌آوری شد تا نمایندگی ملی به‌طور دقیق لحاظ شود.
روابط عمومی بانک سپه رتبه برتر را کسب کرد

روابط عمومی بانک سپه رتبه برتر را کسب کرد

اداره کل روابط عمومی بانک سپه در ارزیابی عملکرد گرامیداشت هفته دولت، موفق به کسب رتبه برتر در میان دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی شد.
رفتار و فرهنگ سازمانی از عوامل کلیدی تاثیرگذار هستند

رفتار و فرهنگ سازمانی از عوامل کلیدی تاثیرگذار هستند

تحلیل تازه پروووک مدیا نشان می‌دهد که بحران‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۵ بیش از هر زمان دیگری به سه عامل کلیدی وابسته‌اند: رفتار، فرهنگ و زمینه.
وام نقدی ازدواج حذف نمی‌شود

وام نقدی ازدواج حذف نمی‌شود

در پی انتشار خبرها درباره حذف وام نقدی ازدواج و جایگزینی آن با کارت رفاهی، قمری وفا با تکذیب این موضوع تأکید کرد: کارت رفاهی متصل به اوراق گام صرفاً برای تسهیل خرید جهیزیه از کالاهای ایرانی طراحی شده است.
روابط‌عمومی پایه و اساس مدیریت مؤثر در کشور است

روابط‌عمومی پایه و اساس مدیریت مؤثر در کشور است

نایب‌رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران تأکید کرد: هیچ مدیری بدون روابط‌عمومی آگاه و آموزش‌دیده موفق نخواهد بود و یاد و اندیشه پروفسور معتمدنژاد، مسیر توسعه ارتباطات کشور را روشن ساخته است.
از فضای سنتی تا بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد

از فضای سنتی تا بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد

در نزدیک به یک دهه‌ای که افتخار داوری بخش رسانه‌های دیجیتال در جشنواره ملی روابط عمومی ایران را داشته‌ام، شاهد تحولی بوده‌ام که به‌راستی می‌توان آن را نه صرفاً «پیشرفت فناورانه»، بلکه نوعی پوست اندازی تاریخی و هویتی در روابط عمومی کشور دانست.
مدیران روابط عمومی و تأثیر هوش مصنوعی در تحول برندها

مدیران روابط عمومی و تأثیر هوش مصنوعی در تحول برندها

سال ۲۰۲۵، سال تغییر و تحول برای صنعت روابط‌عمومی و ارتباطات بود. رهبران برتر این حوزه در میزگرد هفته ارتباطات شرکت راگان تجربیات خود را در زمینه رهبری در زمان تغییر، چالش‌های سازمانی به‌ویژه هوش مصنوعی به اشتراک گذاشتند.