شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : آبان ۱۴۰۴
درخشش روابط‌عمومی بانک دی در جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

درخشش روابط‌عمومی بانک دی در جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

روابط‌عمومی بانک دی در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، که به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران برگزار شد، با کسب سه عنوان برتر در بخش‌های تخصصی، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از فعال‌ترین و حرفه‌ای‌ترین روابط‌عمومی‌های کشور تثبیت کرد.
تغییر در رأس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

تغییر در رأس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

شهردار تهران طی حکمی حمیدرضا غلامزاده نطنزی را به‌ عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران منصوب کرد.
روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای، پایه‌گذار توسعه پایدار استان‌اند

روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای، پایه‌گذار توسعه پایدار استان‌اند

در دیدار استاندار گلستان با اعضای هیأت‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران، بر ضرورت تغییر نگرش مدیران نسبت به جایگاه روابط‌عمومی و نقش این نهاد در افزایش اعتماد عمومی و توسعه استان تأکید شد.
آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌ها در مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه

آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌ها در مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه

مدیر ارتباطات گروه فولاد مبارکه از آغاز فصل جدید فعالیت‌ها با تمرکز بر هم‌افزایی، یکپارچگی و بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال و هوش مصنوعی در روابط عمومی خبر داد.
نقش خلاقیت و نوآوری در روابط‌عمومی‌ها

نقش خلاقیت و نوآوری در روابط‌عمومی‌ها

در عصر تحول و رقابت، روابط‌عمومی‌ها فراتر از وظایف سنتی خود عمل می‌کنند و می‌توانند محرک اصلی خلاقیت و نوآوری سازمان باشند.
بازاریابی و روابط عمومی دو عنصر کلیدی در تحقق اهداف بانک هستند

بازاریابی و روابط عمومی دو عنصر کلیدی در تحقق اهداف بانک هستند

مدیرعامل بانک سینا، در نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی در تهران با بیان اینکه بازاریابی و روابط عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف بانک هستند، از اجرای نظام جامع بازاریابی به‌عنوان نقشه راه جدید بانک سینا در مسیر تعامل مؤثر با مشتریان و توسعه کسب‌وکار یاد کرد.
مدیر روابط عمومی متمم منصوب شد

مدیر روابط عمومی متمم منصوب شد

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه صنایع ملی مس ایران طی حکمی «نفیسه صفارنیا» را به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی این شرکت منصوب کرد.
تفکرات اشتباه در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری

تفکرات اشتباه در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری

یکی از بنیادی‌ترین تفکرات اشتباه، نگرش «فرهنگ به مثابۀ هزینه» است، نه «سرمایه‌گذاری». در این نگاه، بودجه‌های فرهنگی در مواقع بحران اقتصادی، نخستین قربانیان هستند. این در حالی است که سرمایه‌گذاری در فرهنگ، سرمایه‌گذاری بر روی «سرمایه انسانی» و «انسجام اجتماعی» است و اثرات بلندمدت آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت هویت ملی، به مراتب ارزشمندتر از بسیاری از پروژه‌های کوتاه‌مدت است.