شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : آبان ۱۴۰۴
لزوم پرهیز روابط‌عمومی‌ها از حاشیه و تمرکز بر آرامش اجتماعی

لزوم پرهیز روابط‌عمومی‌ها از حاشیه و تمرکز بر آرامش اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر ضرورت تقویت مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها گفت: روابط‌عمومی‌ها باید ضمن پرهیز از حاشیه‌سازی، با رویکردی اخلاق‌مدار و شفاف، در مسیر افزایش اعتماد عمومی و آرامش اجتماعی گام بردارند.
مدیر با سابقه روابط‌عمومی نفت، مدیرعامل پتروشیمی شد

مدیر با سابقه روابط‌عمومی نفت، مدیرعامل پتروشیمی شد

انتصاب ایوب بنوی به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی مسجدسلیمان، نشان از ارتقای جایگاه مدیران روابط‌عمومی در مدیریت کلان صنعت نفت دارد.
انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان لرستان

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان لرستان

انتخابات مربوط به تعیین اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان لرستان با حضور نمایندگان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف برگزار گردید.
تقدیر از نخستین مسئول روابط‌عمومی شورای شهر شهرکرد

تقدیر از نخستین مسئول روابط‌عمومی شورای شهر شهرکرد

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند «ایمان آرش» مسئول سابق روابط عمومی شورای‌ اسلامی مرکز استان چهارمحال‌ و بختیاری قدردانی کردند.
روابط‌عمومی‌ها بازوی ارتباطی دولت و مردم هستند

روابط‌عمومی‌ها بازوی ارتباطی دولت و مردم هستند

استاندار قزوین گفت: در شرایط حساس کنونی، روابط‌عمومی‌ها باید پل ارتباطی میان مردم و مدیران باشند، صدای جامعه را بشنوند و با رویکرد گفت‌وگو و شفافیت، امید و همبستگی را در جامعه تقویت کنند.
اطلاعیه روابط عمومی بانک‌های آینده و ملی درباره ادغام دو بانک

اطلاعیه روابط عمومی بانک‌های آینده و ملی درباره ادغام دو بانک

روابط عمومی بانک‌های آینده و ملی اعلام کردند که گرچه هنوز تاییدیه‌های رسمی درباره ادغام این دو بانک اعلام نشده اما به نظر می‌رسد که این موضوع اجرایی خواهد شد.
روابط عمومیِ پیش‌بین؛ عبور از واکنش به آینده‌نگری در ارتباطات سازمانی

روابط عمومیِ پیش‌بین؛ عبور از واکنش به آینده‌نگری در ارتباطات سازمانی

روابط عمومیِ پیش‌بین، بر خلاف روابط عمومی واکنشی، می‌کوشد پیش از آن‌که بحران رخ دهد، نشانه‌های آن را از دل رفتارها، گفت‌وگوها و تغییرات اجتماعی دریابد. این نوع روابط عمومی نه با حادثه آغاز می‌شود و نه با آن پایان می‌گیرد؛ بلکه فرآیندی پیوسته از مشاهده، تحلیل و فهم است.
روابط‌عمومی در ایران در حاشیۀ بازار ایستاده است

روابط‌عمومی در ایران در حاشیۀ بازار ایستاده است

در حالی‌ که صنعت روابط‌عمومی در کشورهای توسعه‌ یافته با ترکیب داده، دانش و سرمایه به یکی از بازیگران مؤثر اقتصاد خدماتی تبدیل شده، در ایران هنوز این حوزه در حاشیۀ بازار ایستاده است؛ نبود زیرساخت‌های اطلاعاتی، فقدان شفافیت مالی و محدود بودن آژانس‌های فعال، مانع از آن شده که روابط‌عمومی از یک نقش سازمانی به یک صنعت مستقل و درآمدزا تبدیل شود.