شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : آبان ۱۴۰۴
اطلاعیه مهم روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور

اطلاعیه مهم روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور

سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز جمعه اگر روی موبایل‌تان پیام هشدار گرفتید نترسید رزمایش است.
انتصاب روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان

انتصاب روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان

امیر افشین اشکانی به سمت مسئول روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.
از تحول فیسبوک تا بهره‌گیری اسنپ‌چت از فناوری هوش مصنوعی

از تحول فیسبوک تا بهره‌گیری اسنپ‌چت از فناوری هوش مصنوعی

در دنیای پرشتاب شبکه‌های اجتماعی، تغییرات هر هفته می‌تواند مسیر ارتباطات برندها، روابط‌عمومی‌ها و مدیران محتوا را دگرگون کند.
سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

سامان مرادحسینی با سابقه‌ای درخشان در حوزه رسانه و ارتباطات به‌عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
فراخوان ملی برای ارائه تعریف نوین «روابط‌ عمومی» در ایران

فراخوان ملی برای ارائه تعریف نوین «روابط‌ عمومی» در ایران

شارا با همکاری مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، فراخوانی ملی برای تدوین تعریف نوین روابط‌عمومی متناسب با تحولات فناوری و فرهنگی روز منتشر کرد.
۷ دلیل مهم برای انتخاب حرفه روابط عمومی هوشمند

۷ دلیل مهم برای انتخاب حرفه روابط عمومی هوشمند

در عصر دیجیتال، روابط عمومی سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای پیچیده کسب‌وکارها نیست. بر اساس گزارش مکینزی، ۷۲٪ از سازمان‌هایی که به روابط عمومی هوشمند مهاجرت کرده‌اند، بهبود قابل توجهی در عملکرد خود گزارش داده‌اند.
اولین پیش‌شماره برنامه تصویری «محله روابط‌عمومی» منتشر شد

اولین پیش‌شماره برنامه تصویری «محله روابط‌عمومی» منتشر شد

پیش‌نمایش برنامه تصویری «محله روابط‌عمومی» با هدف ترویج آموزش، تجربه‌نگاری و گفت‌وگوی حرفه‌ای در میان فعالان روابط‌عمومی کشور منتشر شد.
چگونه بازاریابی تأثیرگذار و روابط‌عمومی هوشمند به علم تبدیل شد

چگونه بازاریابی تأثیرگذار و روابط‌عمومی هوشمند به علم تبدیل شد

استارتاپ‌های رسانه‌ای و شرکت‌های روابط‌عمومی با ترکیب داده، هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی، بازاریابی تأثیرگذار را از تبلیغ سنتی به یک علم دقیق تبدیل کرده‌اند.