شنبه / ۲۲ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 13 December / 2025
×
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش
در اختتامیه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست
معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس‌جمهور:

اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست

آشیو روزانه : ۲۱ آذر
توانمندسازی روابط‌عمومی‌ها، کلید مقابله با اخبار نادرست

توانمندسازی روابط‌عمومی‌ها، کلید مقابله با اخبار نادرست

سرپرست روابط عمومی استانداری بوشهر بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و پیشرفته برای روابط‌عمومی‌های استان تأکید کرد.
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

نشان ویژه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به پاس عملکرد و مدیریت مؤثر اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در زمان جنگ ۱۲ روزه به این شرکت اعطا شد.
اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست

اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رییس‌جمهور گفت: روابط‌عمومی‌ها زمانی می‌توانند در جلب مشارکت و همراهی مردم نقش‌آفرینی کنند که به برنامه‌های دولت باور داشته و از ظرفیت رسانه‌ها به‌طور کامل بهره‌برداری کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد

مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد

مدیر عامل شرکت فنی و ساختمانی تهران جنوب در حکمی «علیرضا بابالو» را به عنوان مدیر جدید روابط عمومی، تبلیغات و رسانه این شرکت معرفی کرد.
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامه‌های سلامت

هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامه‌های سلامت

دکتر سجاد رحیمی بیستونی در آیین افتتاحیه اجلاس روسای روابط عمومی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور بر جایگاه ویژه روابط عمومی در ارتقای سلامت جامعه تأکید کرد.
اطلس توانمندی‌های روابط‌عمومی فولاد مبارکه رونمایی شد

اطلس توانمندی‌های روابط‌عمومی فولاد مبارکه رونمایی شد

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی گروه فولاد مبارکه با محوریت شناخت ظرفیت‌های ارتباطی، تبادل تجربه و رونمایی از ابزارهای نوین مدیریت رسانه برگزار شد.
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپ‌ها

نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپ‌ها

روابط عمومی برای استارتاپ‌ها ابزار رشد و جذب سرمایه است, اما تنها وقتی مؤثر است که با اهداف تجاری یکپارچه شود. 
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفه‌ای‌ها باید مدنظر داشته باشند

چهار استراتژی روابط عمومی که حرفه‌ای‌ها باید مدنظر داشته باشند

استراتژی‌های مؤثر، بهره‌برداری اخلاقی از فناوری‌های هوشمند، بهره‌گیری از تولیدکنندگان محتوا و حفظ صدای انسانی، عناصر کلیدی در موفقیت روابط عمومی در سال ۲۰۲۶ محسوب می‌شوند.