کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبا توجه به رشد دانش حرفه ای روابط عمومی در دنیا و احساس نیاز به افزایش دانش جامعه روابط عمومی کشور و علاقهمندان این حوزه به شناخت روابط عمومی و همگرایی و همافزایی، نبودِ رسانهای تخصصی برای کنار هم جمع شدن این جامعه حس میشد.
«آژانس خبری پی آر» رسانه تخصصی اکوسیستم روابط عمومی ایران است که به صورت مستقل به انعکاس رویدادها و آموزش و توسعه دانش روابط عمومی میپردازد و میکوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه روابط عمومی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقشآفرینی کند. تیم تشکیل دهنده این آژانس خبری کارش را از ۲۴ سال گذشته (از سال ۱۳۸۰) در حوزه های مختلف رسانهای کشور با هدف اطلاع رسانی و از ۱۸ سال گذشته (از سال ۱۳۸۶) در حوزه تخصصی روابط عمومی با هدف آگاهسازی هر چه بیشتر فعالان و علاقهمندان در زمینه دانش روابط عمومی آغاز کرد.
فراهمسازی فضایی برای یادگیری، رشد حرفهای و همگرایی فعالان روابط عمومی و نیز مهیاکردن فضای ارائه دستآوردها برای شرکتهای دانش بنیان، فناور و خلاق حوزه روابط عمومی و استارتاپهای فعال و سرویسدهندگان به این جامعه از دلایل راه اندازی این آژانس خبری است که مدیران ارشد روابط عمومی کشور و کارشناسان، اساتید و دانشجویان، صاحب نظران و اندیشمندان، متخصصان و فعالان روابط عمومی انجمن های صنفی، مدیران روابط عمومی رسانه ها و فعالان تشکل های دانشجویی روابط عمومی با اشتراک گذاری و انتقال تجربه در حوزه روابط عمومی از چالشها، مسائل و دغدغههای واقعیشان میگویند.
«آژانس خبری پی آر» به منظور ساماندهی و بسط دانش نو و بومی پژوهشگران در حوزه روابط عمومی و تقویت فعالیتهای پژوهشی این حوزه برای بهکارگیری و ارتقای کیفی سطح علمی روابط عمومی در کشور و علوم روز جدید در سطح جهان، فعالیت می نماید و بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه روابط عمومی است.
«آژانس خبری پی آر» یک رسانه خصوصی و مستقل از نهادهای دولتی و عمومی است و تلاش میکند به صورت پیوسته خبرهای مربوط به حرفه فنّ روابط عمومی ایران و جهان را رصد و منتشر کند و امیدوار است که در این مسیر گامی اساسی و مهم در راستای درک هر چه بهتر و کاملتر از حرفه روابط عمومی برداشته شود.
«آژانس خبری پی آر» به شما کمک میکند در جریان رویدادها و روندهای توسعه روابط عمومی ایران و جهان قرار بگیرید.
پروانه انتشار پایگاه خبری «روابط عمومی ایده آل» به موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۱۳۶۴/۱۲/۲۸ مجلس شورای اسلامی در زمینه اختصاصی روابط عمومی به زبان فارسی به نشانی اینترنتی prideal.ir در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ (پس از تبدیل وضعیت از ماهنامه به پایگاه خبری) به شماره ثبت ۹۳۹۷۷ از معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و فعالیت رسمی خود را پس از یک دوره آزمایشی ۱۲ ماهه، در ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ همزمان با روز روابط عمومی با عنوان «آژانس خبری پی آر» آغاز کرد.
