گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ از دوم آگوست ۲۰۲۵، مرحله جدیدی از قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا (RIA) لازمالاجرا میشود؛ این مقررات برای مدلهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جیبیتی تنظیمات جدیدی در نظر گرفتهاند. مدلهایی که قادر به انجام چندین وظیفه هستند، اکنون تحت نظارت ویژهای قرار میگیرند. این قوانین شامل الزام به مستندسازی فنی، ارزیابی انطباق و شفافسازی برای کاربران است.
محتوایی که با کمک هوش مصنوعی تولید یا اصلاح شده، باید برچسب «ایجاد شده توسط هوش مصنوعی» داشته باشد. این الزامات نهتنها شرکتهای بزرگ مانند OpenAI، Mistral AI و DeepSeek را تحت تأثیر قرار میدهد، بلکه شامل کسبوکارهایی است که از این مدلها استفاده درونسازمانی میکنند. در کنار ممنوعیت برخی کاربریهای پرخطر مانند امتیازدهی اجتماعی، اتحادیه اروپا سطح خطر GPAIها را طبقهبندی و مقررات متناسب وضع کرده است.
عبدالعزیز بن عابد، بنیانگذار JurisprudencIA، میگوید حتی تبلیغاتی که در مترو منتشر میشود، اگر توسط هوش مصنوعی تولید شده باشد، باید شناساییپذیر باشد. گیوم سائه، دانشمند داده در Givaudan، بیان میکند مرحله بعدی، از ۲ اوت ۲۰۲۶ آغاز میشود و به انطباقپذیری هوشهای مصنوعی با ریسک بالا اختصاص دارد. برخی شرکتها ممکن است همچنان از رعایت کامل قانون سر باز زنند.
به گفته سائه، ممکن است یک دوره «تحمل بدون جریمه» شش تا دوازدهماهه برای تطبیق شرکتها اعمال شود. اما در صورت تخلف، جریمهها میتوانند به ۳۵۰ میلیون یورو یا ۷٪ از درآمد جهانی شرکت برسد. نمونه آن، جریمه ۳۱۰ میلیون یورویی لینکدین در سال گذشته برای استفاده غیرقانونی از دادهها بود. با این حال، سائه هشدار میدهد که جابهجایی مراکز داده از اروپا میتواند خارج از توان نظارتی اتحادیه باشد.
هر کشور عضو اتحادیه اروپا موظف شده نهادی برای اجرای این مقررات تعیین کند. در فرانسه، کمیسیون CNIL اعلام کرده که وظایف آن با اهداف RIA همپوشانی دارد؛ از جمله تضمین حقوق بنیادین کاربران و ایجاد امنیت حقوقی برای سرمایهگذاری و نوآوری.
دیدگاهتان را بنویسید