سه شنبه / ۲۵ آذر / ۱۴۰۴ Tuesday / 16 December / 2025
×
برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن
در سومین روز بیست‌ویکمین نمایشگاه تبلیغات؛

برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن

سومین نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های اقتصادی استان تهران با هدف تقویت هم‌افزایی رسانه‌ای و انسجام اطلاع‌رسانی برگزار شد.
تشکیل شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های اقتصادی استان تهران

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان تهران، روز دوشنبه با حضور مسئولان و رؤسای روابط‌عمومی این دستگاه‌ها، در سالن جلسات گمرک غرب استان برگزار شد.

در این نشست، برنامه عملیاتی شورای هماهنگی به تصویب رسید و روند اجرای مصوبات جلسات پیشین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

اعضای شورا در ابتدای جلسه، گزارشی از اقدامات انجام‌شده براساس مصوبات قبلی ارائه کردند.

در ادامه، حاضران به بحث و تبادل نظر درباره تقویت همکاری‌های رسانه‌ای، تبادل تجربه‌های حرفه‌ای و برنامه‌ریزی مشترک برای پوشش هماهنگ رویدادها و فعالیت‌های اقتصادی استان پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی میان روابط‌عمومی‌ اقتصادی اظهار کرد: انسجام در سیاست‌های اطلاع‌رسانی و هم‌سویی در روایت دستاوردهای اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سطح استان، نقش مؤثری در ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی ایفا می‌کند.

در پایان این جلسه، اعضای شورا بر استمرار برگزاری نشست‌های ماهانه، تدوین تقویم خبری مشترک و ایجاد بستر ارتباطی فعال برای هماهنگی بیشتر در انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی اقتصادی استان تهران تأکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *