چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ مریم سلیمی مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه سوادهای رسانهای، خبری، بصری و هوش مصنوعی با حضور در برنامه تلویزیونی «هیچ وقت دیر نیست” شبکه آموزش سیما گفت: فرد باسواد بصری کسی است که توانایی خوانش، تفسیر، تولید و توزیع تصویر را داشته باشد.
سلیمی با اشاره به جمله معروف «ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است» افزود: این جمله زمانی معنا دارد که مخاطب توانایی خوانش صحیح تصویر را داشته باشد، بنابراین ارتقای سواد بصری افراد ضرورتی انکارناپذیر است.
این مدرس سواد بصری با تأکید بر لزوم تحلیل جامع عناصر بصری گفت: در بررسی هر تصویر باید به همه اجزای آن از جمله متن، زیرمتن و فرامتن توجه کرد؛ چراکه از رنگ و تأکیدات بصری گرفته تا زمینهها و حتی فضاهای منفی، هر یک حامل معنا هستند و در تحلیل نهایی باید مورد توجه قرار گیرند.
سلیمی همچنین با اشاره به نقش فضاهای منفی در تصاویر اظهار داشت: فضاهای منفی میتوانند برای نشان دادن اعتراض، سانسور، تأکید، تبلیغ یا حتی ادای احترام مورد استفاده قرار گیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به روشهای تشخیص تصاویر جعلی پرداخت و از ادامه این مباحث در قسمتهای آینده برنامه خبر داد.
گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «هیچوقت دیر نیست» با تهیهکنندگی علیاکبر کریمی، در فضایی کارگاهی و صمیمی به ترویج یادگیری و تبادل تجربه میان شرکتکنندگان میپردازد. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه آموزش سیما پخش میشود. اجرای برنامه را خانم قهرمانی بر عهده دارد و خانم مقدسی سردبیر آن است. تیم تصویربرداری شامل مهدی باباییان، رضا مطیعیان و رضا صفایی بوده و آقای مظهری کارگردانی برنامه را بر عهده دارد.
دیدگاهتان را بنویسید