شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

شجاعت و صداقت دو ویژگی کلیدی برای رهبری مؤثر هستند که باید همیشه در اولویت قرار گیرند تا تیم‌ها بتوانند در برابر چالش‌ها مقاوم و موفق باشند.
تیم‌سازی، ارتباط انسانی و مربی‌گری در روابط عمومی
  • کد نوشته: 2174
  • منبع: شارا
  • ۱۷ خرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛  رهبران روابط‌ عمومی باید در سال ۲۰۲۴ بیش از پیش بر روحیه انسان با انسان تمرکز کنند. ارتباط صادقانه و حساسیت به شرایط بیرون از محیط کار، کلید ساختن تیم‌های مؤثر است. رهبر واقعی کسی است که فراتر از وظایف حرفه‌ای، به اعضای تیم خود توجه کند و رابطه‌ای انسانی و حمایت‌گرانه ایجاد نماید. ساده‌ترین پرسش‌ها مانند «آخر هفته‌ات چطوره؟» می‌تواند حس دیده شدن و ارزشمندی را به کارکنان منتقل کند و تعاملات عمیق‌تری بسازد.

    با تغییر ساختارهای کاری، به‌ویژه در تیم‌های مجازی و بین‌المللی، حفظ حس تعلق و مشارکت چالشی اساسی است. رهبران باید تلاش کنند همه اعضا در فرآیندها حضور داشته باشند و صدای آنها شنیده شود. همچنین، در مواجهه با عقب‌نشینی طرح‌های تنوع، برابری و شمول (DE&I)، رهبران باید پایبندی خود به این ارزش‌ها را حفظ کنند زیرا تنوع باعث بهبود کسب‌وکار و محیط کار می‌شود.

    مربی‌گری و راهنمایی نسل‌های جوان از وظایف مهم رهبران است. اختصاص دادن زمان به آموزش، نه تنها به رشد افراد کمک می‌کند، بلکه باعث رضایت و انگیزه بیشتر در رهبران می‌شود. هر رهبر باید فضایی برای انتقال تجربه و حمایت فراهم کند و به نسل بعدی اعتماد به نفس و تفکر استراتژیک بیاموزد.

    شجاعت و صداقت دو ویژگی کلیدی برای رهبری مؤثر هستند که باید همیشه در اولویت قرار گیرند تا تیم‌ها بتوانند در برابر چالش‌ها مقاوم و موفق باشند.

    نوشته‌های مشابه
    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *