دوشنبه / ۲۴ آذر / ۱۴۰۴ Monday / 15 December / 2025
×
روابط عمومی‌ها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استان‌ها هستند
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مطرح کرد؛

روابط عمومی‌ها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استان‌ها هستند

آینده روابط عمومی در جهان پس از چت‌ جی‌بی‌تی
قابل توجه متخصصان روابط عمومی؛

آینده روابط عمومی در جهان پس از چت‌ جی‌بی‌تی

شورای روابط عمومی اتاق‌های بازرگانی با هدف فعال‌سازی اتاق‌های سراسر کشور در راستای جریان‌سازی خبری و شبکه‌سازی بین روابط عمومی اتاق‌ها آغاز به کار کرد.
رئیس شورای روابط عمومی اتاق‌های بازرگانی کشور انتخاب شد

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ با رأی اعضای هیات رئیسه؛ فاطمه هاشمی‌نیک مدیر روابط عمومی اتاق فارس به‌عنوان رئیس و محمد جعفری مدیر روابط عمومی اتاق اردبیل به‌عنوان نایب‌رئیس شورا انتخاب شدند.

این شورا با هدف هماهنگی، انسجام‌بخشی و ارتقای حرفه‌ای‌گرایی در فرآیند اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار ایجاد شده است.

بر اساس دستورالعمل، از هفت عضو اصلی شامل یک عضو حقوقی (مدیر روابط‌عمومی اتاق ایران) و شش عضو منتخب نشست سالانه تشکیل می‌شود.

نخستین جلسه این شورا که به‌صورت آنلاین برگزار شد.

با رأی اعضای هیات رئیسه؛ فاطمه هاشمی‌نیک مدیر روابط عمومی اتاق شیراز به‌عنوان رئیس و محمد جعفری مدیر روابط عمومی اتاق اردبیل به‌عنوان نایب‌رئیس شورا انتخاب شدند.

مطابق وظایف تعریف‌شده، این شورا مسئولیت بررسی و تحلیل اخبار، ایجاد هماهنگی میان روابط‌عمومی اتاق‌ها و شبکه‌سازی و هم‌افزایی در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی اتاق‌های سراسر کشور را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *