گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛این بازدیدها از مناطق با رویکردهای نوین و اعزام گروه معین ستاد به مناطق آغاز شده است که هفته گذشته این گروه در منطقه بوشهر حضورداشتند.
محسن مؤمنی، رئیس روابط عمومی ستاد در جریان دور جدید بازدیدهای گروه معین، با بیان اینکه “روابط عمومی صدای سازمان و کلید ارتباط مؤثر با جامعه هدف” است، با اشاره به رویکردهای نوین در ارزیابی، ضرورت توجه ویژه به ظرفیتها و چالشهای روابط عمومی در کنار ساختار، تجهیزات و عملکرد مناطق را مورد تأکید قرار داد.
وی با اشاره به گسترش وظایف و انتظارات از روابط عمومی در گستره عملیاتی سوخترسانی سراسر کشور، اظهار کرد: حجم فعالیتهای روابط عمومی در این صنعت، با سازمان، تجهیزات و نیروی انسانی موجود، هموزن نیست و این ناهماهنگی، بهرهوری و کیفیت فعالیتها را تحت تأثیر قرار داده است.
مؤمنی تأکید کرد: فضای کاری و فعالیتهای حوزه روابط عمومی نیز باید بهطور تخصصی و مستمر رصد و ارزیابی شود، چرا که روابط عمومی صدای سازمان است و تقویت آن، کلید ارتباط مؤثر با جامعه هدف خواهد بود.
مشاور مدیرعامل همچنین به نقش ساختار غیررسمی روابط عمومیها در کنار ساختار رسمی اشاره کرد و گفت: این سازمانهای غیررسمی نقش مهمی در تسهیل هماهنگیها و تسریع جریان اطلاعات ایفا میکنند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
گفتنی است، در جریان این جلسه، از تدوین و ابلاغ چک لیست جامع ارزیابی روابط عمومی یاد شد؛ چک لیستی که پیشتر برای نخستین بار با رویکردی تخصصی و منسجم طراحی شده تا ارزیابی این حوزه با دقت و جامعیت بیشتری انجام گیرد.
در ادامه، نشستهایی تخصصی با کارشناسان و مسئولان روابط عمومی منطقه بوشهر برگزار شد و چالشهای موجود، ظرفیتها و مسیرهای بهبود عملکرد ارتباطی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، این بازدیدها بخشی از برنامه جامع پایش و ارزیابی عملکرد مناطق عملیاتی و ستادی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران است که با هدف ارتقاء بهرهوری، شفافیت عملکرد و بهبود ارتباطات سازمانی در حال اجراست.
دیدگاهتان را بنویسید