شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی
گامی مشترک برای ارتقای حرفه‌ای‌گری در روابط‌عمومی؛

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: روابط عمومی اتاق های بازرگانی، بازوی قوی و مهم بخش خصوصی در دفاع از حریم خواسته‌های به حق و قانونی آنها هستند.
روابط عمومی اتاق‌های بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی

به گزارش آژانس خبری پی آر؛  حسین پیرموذن روز چهارشنبه در جشنواره برترین های روابط عمومی تجاری و نشست سالانه روابط عمومی های اتاق بازرگانی سراسر کشور در زنجان، افزود: خدمات، دیدگاه ها و برنامه های روسای اتاق‌های بازرگانی در سطح کشور از طریق روابط عمومی آنها منعکس می شود و بسیار مهم است که در انتخاب مسوولان روابط عمومی ها این ویژگی هایی را مد نظر داشت.

وی آموزش سواد رسانه ای را یکی از این شاخصهای مد نظر برای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی دانست.

وی یادآور شد: بر این اساس باید کارگاههای آموزشی برای روابط عمومی ها و صاحب رسانه فعال در اتاقهای بازرگانی برگزار شود.

پیرموذن، استفاده حرفه ای از رسانه ها و فضاهای مجازی را از دیگر شاخصه های موفقیت روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بیان کرد.

پیرموذن اظهار داشت: در حال حاضر در سطح کشور و دنیا فضاهای مجازی تعیین کننده روابط اخلاقی، ارتباطی و خبرنگاری هستند از این رو باید بتوانیم از این فضا برای پیگیری مطالبات بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از مدیران بخش خصوصی صاحبان برندهای جهانی هستند که اینها کمتر از یک دانشگاه نیست و نیاز است که همکاران ما در استانها و روابط عمومی و رسانه ها نسبت به مستندسازی از این افراد فعال که دارای برندهای بزرگ کشوری و بین المللی هستند اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *