تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ استاد برجسته روابط عمومی کشور با تأکید بر اینکه قدرت ارتباطات امروز یکی از مؤثرترین قدرتهای اجتماعی است، گفت: روابطعمومیها باید استفاده هنرمندانه و هوشمندانه از تلفنهمراه را بهعنوان ابزار اصلی ارتباطات در عصر جدید بیاموزند.
داود زارعیان استاد برجسته و پژوهشگر روابطعمومی، در نشست تخصصی «روابطعمومی در عصر جدید» که به میزبانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: هر بخش جامعه در عصر جدید ویژگیهای خاص خود را دارد و روابطعمومیها باید این ویژگیها را بشناسند و بر اساس آن بهروز شوند.
وی نخستین ویژگی روابطعمومی امروز را تعدد رسانهها، مدیریت شبکهای بهجای مدیریت فردی، سرعت بالای گردش اطلاعات، حذف مرز زمان و مکان و نقش شهروندخبرنگاران عنوان کرد.
وی افزود: این تحولات، کار روابطعمومی را دشوارتر اما اثرگذارتر کرده است.
زارعیان با تأکید بر ضرورت صداقت، شفافیت و اخلاق حرفهای در روابطعمومی گفت: در عصر جدید، کنترل روابطعمومیها بر جریان اطلاعرسانی کاهش یافته اما فرصتهای جدیدی برای ارتباط مستقیم، دریافت بازخورد و تقویت تعاملات ملی ایجاد شده است.
وی درباره ویژگیهای مخاطبان امروز گفت: مخاطبان کنجکاو، کمحوصله و در معرض شایعات هستند به همین دلیل روابطعمومی باید محتوای کوتاه، دقیق، خلاصه و صادقانه تولید کند و همزمان آموزش درست و اخلاقی برای جلوگیری از انتشار شایعات ارائه دهد.
این استاد دانشگاه افزود: یکی از مهمترین مهارتها، استفاده حرفهای از تلفنهمراه در تولید محتواست؛ ابزاری که به روابطعمومی امکان میدهد سریع، برجسته و متمایز عمل کند.
وی تأکید کرد: روابطعمومی موفق در عصر جدید باید متمایز باشد؛ در میان حجم بالای پیامها دیده شود، از تکرار غیرمفید پرهیز کند و در همه حال صداقت و اخلاق حرفهای را رعایت کند.
زارعیان در پایان گفت: روابطعمومی حرفهای و اخلاقمدار، تنها برای سازمان کار نمیکند بلکه برای ارتقای آگاهی عمومی و منافع اجتماعی تلاش میکند.
دیدگاهتان را بنویسید