فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پی آر؛ جامعه جهانی روابط عمومی و ارتباطات آماده میشود تا روز جهانی روابط عمومی ۲۰۲۵ را در تاریخ ۱۶ ژوئیه جشن بگیرد. این مراسم، که از سال ۲۰۲۰ آغاز شده، بهسرعت به یکی از مهمترین رویدادهای تقویم جهانی این صنعت تبدیل شده و در هر سال رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. این روز بزرگ، فرصتی برای گردهمایی متخصصان، آژانسها، انجمنها و رهبران فکری از بیش از ۶۵ کشور در شش قاره است تا نقش تعیینکننده روابط عمومی را در ایجاد کسبوکار، حاکمیت و جوامع پایدار برجسته کنند.
روز جهانی روابط عمومی نهتنها نقطه عطفی برای بزرگداشت این حرفه است، بلکه بستری است برای تأمل در مورد تأثیرات گسترده آن، بررسی چالشهای پیشرو و تعیین مسیر آینده ارتباطات جهانی.
آیانی آدکونله، برگزارکننده روز جهانی روابط عمومی، اظهار داشت: «روز جهانی روابط عمومی با هدف آموزش عموم مردم و جامعه تجاری درباره ارزش این حرفه و مزایای آن برای دموکراسی و توسعه اجتماعی شکل گرفته است. ما میخواهیم دستور کار جهانی را برای این صنعت تعریف کنیم، موفقیتها را ارج نهیم و آینده روشنی برای روابط عمومی ترسیم نماییم. مشارکت گسترده و بازخورد جهانی که تا به امروز دریافت کردهایم، باعث افتخار است.»
از سال ۲۰۲۱ تاکنون، این رویداد با ترکیبی از فعالیتهای حضوری و مجازی شامل اجلاسها، کنفرانسها، کارگاهها و برنامههای ویژه برگزار شده و هرساله از نظر دسترسی، تعامل و تأثیرگذاری گستردهتر شده است. این رویداد تأکید دارد که روابط عمومی باید متعهد به اخلاق حرفهای، نوآوری و ایجاد اعتماد در جهانی باشد که بهطور مداوم دستخوش تغییرات سریع است.
جزئیات کامل درباره برنامههای روز جهانی روابط عمومی ۲۰۲۵ در ۱۶ ژوئن اعلام شد. موضوع منتخب امسال، «ساخت پلها و عبور از قطبیشدن» است که نماد نیاز به گفتگوی بیشتر، همدلی و عبور از تفکیکهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.
در حال حاضر، برنامههای اولیه این جشن در کشورهایی مانند نیجریه و غنا و ایران آغاز شده و این موضوع نشان از اشتیاق و مشارکت گسترده جهانی دارد.
رویدادهای روز جهانی روابط عمومی ۲۰۲۵ مجموعهای متنوع از فعالیتها را در بر میگیرد؛ از جمله:
– سرمقالههای برنامهریزیشده
– گفتگوهای شبکههای اجتماعی
– تقدیرهای جهانی
– نشستهای تخصصی، بحث و مناظره
– کارگاههای آموزشی و سمینارها
هدف همه این برنامهها، ارتقای گفتگو، تقویت اخلاق حرفهای و نشان دادن قدرت روابط عمومی در ایجاد تغییرات مثبت و پایدار است.
شرکتکنندگان، سازمانها و علاقهمندان به این حوزه میتوانند از طریق وبسایت رسمی رویداد و همچنین صفحات رسانههای اجتماعی مربوط به روز جهانی روابط عمومی در جریان اخبار و چگونگی مشارکت قرار گیرند.
روز جهانی روابط عمومی، از سال ۲۰۲۰ راهاندازی شد و از آن زمان تاکنون به یک رویداد مهم جهانی برای قدردانی از تأثیر عمیق این حرفه تبدیل شده است. این رویداد، انجمنها، سازمانها و متخصصان را گرد هم میآورد تا گفتگو، اخلاق و ارتباط مؤثر را بهعنوان ستونهای اصلی توسعه جامعه برجسته کنند.
دیدگاهتان را بنویسید