تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ ابراهیم مولائی، دبیرکل جشنواره ملی هنر هشتم درباره اهمیت تشکیل این شورا گفت: «ترکیب شورای سیاستگذاری جشنواره، نمادی از همگرایی تجربه، دانش و دغدغهمندی در روابطعمومی ایران است. حضور چهرههای شاخص این حوزه، پشتوانهای ارزشمند برای برگزاری باشکوه و اثرگذار نخستین دوره جشنواره روابطعمومی سبز خواهد بود.»
وی با اشاره به جایگاه این شورا در ساختار جشنواره افزود: «شورای سیاستگذاری عالیترین مرجع تصمیمگیری در جشنواره است و وظیفه دارد خطمشیهای کلان، راهبردها و سیاستهای محتوایی جشنواره را تصویب و بر اجرای صحیح آنها نظارت کند. این شورا در واقع قطب فکری و جهتدهنده جشنواره محسوب میشود.»
اعضای شورای سیاستگذاری به گفته ابراهیم مولائی، از میان استادان، صاحبنظران و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روابطعمومی انتخاب شدهاند و شامل جواد قاسمی، سید غلامرضا کاظمیدینان، خسرو رفیعی، احمد یحیایی ایلهای، مریم سلیمی، محمد قنبری هستند؛ ابراهیم مولائی نیز دبیرکل جشنواره و عضو شورا است.
او درباره مأموریتهای این شورا توضیح داد: «هدف اصلی شورای سیاستگذاری، توسعه گفتمان روابطعمومی سبز، ارتقای استانداردهای حرفهای ارتباطات و پیوند میان دانش، فناوری و مسئولیت اجتماعی است. شورا همچنین بر فرآیند تدوین آییننامهها، انتخاب داوران و طراحی برنامههای علمی و فرهنگی جشنواره نظارت دارد.»
دبیرکل جشنواره ملی هنر هشتم با اشاره به نگاه کلنگر شورای سیاستگذاری گفت: «این شورا تلاش میکند تا جشنواره از سطح یک رویداد رقابتی فراتر رود و به بستری برای اندیشهورزی، تبادل تجربه و شکلگیری جریانهای نو در روابطعمومی کشور تبدیل شود.»
مولائی در پایان تأکید کرد: «شورای سیاستگذاری جشنواره ملی هنر هشتم، نقطه آغاز گفتوگویی ملی درباره آینده روابطعمومی در ایران است؛ گفتوگویی که در آن اخلاق حرفهای، مسئولیت اجتماعی و نوآوری، سه ضلع اصلی مسیر توسعه روابطعمومی سبز را تشکیل میدهند.»
دیدگاهتان را بنویسید