فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این شرکت از زمان آغاز این رتبهبندی (هشت سال پیش) تاکنون همیشه در جایگاه نخست دستهبندی روابطعمومی قرار داشته و تنها مجموعهای است که هر سال این عنوان را حفظ کرده است.
سابقه و مشتریان
فیشرمن پیآر بیش از سه دهه است که در زمینه کمک به برندهای فرانچایزی برای دیدهشدن در رسانهها و رشد کسبوکار فعالیت میکند. مشتریان برجسته این شرکت شامل پلتفرمهای چندبرندی همچون Neighborly، Unleashed Brands و Xponential و همچنین برندهای شناختهشدهای مانند Pet Supplies Plus و Edible Arrangements هستند.
دیدگاه بنیانگذاران
شری فیشرمن (Sherri Fishman)، بنیانگذار و مدیر ارشد چشمانداز شرکت، میگوید: «فرانچایز در دیانای ماست. ۳۴ سال است که با مدل فرانچایز زندگی کردهایم و تجربهای در اختیار داریم که هیچ آژانس عمومی دیگری قادر به ارائه آن نیست. من و برد فیشرمن (Brad Fishman)، مدیرعامل، ریشهای عمیق در صنعت فرانچایز داریم و تیم ما از دانشی نهادی بهرهمند است که مشتریان به آن تکیه میکنند.»
روش رتبهبندینوآوری در عصر هوش مصنوعی
فهرست امسال بر اساس نظرسنجی سالانه از بیش از ۱۱۰۰ اعطاکننده فرانچایز تهیه شد. شرکتکنندگان، تأمینکنندگان مورد استفاده خود را معرفی و در حوزه کیفیت، هزینه و ارزش، آنها را ارزیابی کردند. در مجموع بیش از ۱۸۰ تأمینکننده در ۱۳ دسته مختلف رتبهبندی شدند و فیشرمن پیآر از سوی ۱۳۵ برند فرانچایزی امتیازات بالایی دریافت کرد.
خدمات و نقش استراتژیک
دبرا ویلچیس (Debra Vilchis)، رئیس فیشرمن پیآر، میگوید: «مشتریان ما ما را بهعنوان بخشی از تیم خود میبینند؛ از مشاوره راهبردی برای رشد فرانچایز گرفته تا مدیریت بحران ارتباطی و طراحی کمپینهای خلاقانه برای مصرفکنندگان. به دلیل آشنایی ما با جزئیات توسعه فرانچایز، رشد مبتنی بر سرمایهگذاری خصوصی و مدیریت چندواحدی، اغلب از ما میخواهند در سطح مدیریتی همراهشان باشیم و مشاوره استراتژیک فراتر از پوشش رسانهای ارائه دهیم.»
تیم فیشرمن پیآر با ترکیب رسانههای کسبشده، روابط با اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوایی و استراتژیهای دیجیتال توانسته برندهای فرانچایزی را به جایگاهی برجسته برساند. امسال این شرکت گام تازهای برداشت و تمرکز خود را بر استراتژیهای روابطعمومی مبتنی بر مکان (GEO-driven PR) قرار داد تا برندها بتوانند در عصر جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز بهخوبی دیده شوند.
ویلچیس هم اضافه میکند:«هدف ما ایجاد پیامرسانی اصیل و مرتبط برای فرانچایزهاست. با ترکیب میراث داستانگویی قابل اعتماد با بازاریابی یکپارچه و نوین، اطمینان میدهیم که اعتبار و شهرت مشتریانمان در جهان هوش مصنوعی حفظ و تقویت شود.»
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید