فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ قدرت الله سیف در پنجمین نشست شورای اطلاعرسانی و هماهنگی روابط عمومیهای استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش رسانهها و روابطعمومیها در مدیریت افکار عمومی گفت: در شرایطی که جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش، همدلی و انسجام است، روابطعمومیها باید از بزرگنمایی مسائل جزئی و بازنشر اخبار غیرمستند پرهیز کرده و روایتگر واقعیتها با رعایت انصاف و اخلاق باشند.
او افزود: رسانهها و روابطعمومیها در خط مقدم جبهه اطلاعرسانی قرار دارند. اگر نتوانیم روایت درستی از واقعیتها ارائه کنیم، دیگران با نگاه مغرضانه آن را روایت خواهند کرد. بنابراین لازم است روابطعمومیها در کنار دقت و سرعت، به صداقت و اخلاق نیز پایبند باشند.
سیف با اشاره به جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد دستگاههای اجرایی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی نباید در شعار باقی بماند. دستگاهها باید بهصورت واقعی از ظرفیت قانونی خود برای حمایت از جامعه و کاهش آسیبهای اجتماعی بهره ببرند. روابطعمومیها میتوانند با معرفی اقدامات انسانی و فرهنگی، الگوهای مثبتی از مسئولیتپذیری سازمانی ارائه دهند.
معاون سیاسی استاندار البرز همچنین به اهمیت حفظ حرمت و آبروی افراد در فرایند اطلاعرسانی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از موارد ضرورتی ندارد مسائل شخصی یا جزئی به عرصه عمومی کشیده شود. صیانت از آبرو، بخشی از اخلاق رسانهای و نشانه بلوغ حرفهای روابطعمومیهاست.
او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رسانهها و روابطعمومیها باید ضمن نقد منصفانه، از تخریب و قضاوتهای عجولانه پرهیز کنند. ما در جایگاهی هستیم که هر کلام و خبری میتواند بر امنیت روانی جامعه اثر بگذارد؛ ازاینرو باید با مسئولیت و درایت رفتار کنیم.معاون استاندار گفت: موضوع شکایت دستگاهها از رسانهها نباید اولین واکنش ما باشد. بهجای طرح شکایت، باید گفتوگو، تبیین و تعامل را در پیش بگیریم. روابطعمومیها باید خودشان پل ارتباطی میان رسانه و مدیران باشند، نه مانع گفتوگو.
همچنین افزود که: در بسیاری از موارد، با گفتوگو و توضیح صادقانه میتوان سوءتفاهمها را برطرف کرد. استفاده از ابزار حقوقی آخرین راه است، نه اولین واکنش.سیف در پایان با تأکید بر لزوم پرهیز از حاشیه و تمرکز بر واقعیتها خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسانیت، صداقت و تعهد در عرصه اطلاعرسانی هستیم. روابطعمومیها باید در مسیر ایجاد آرامش، تقویت اعتماد و پاسداشت کرامت انسانی پیشگام باشند.
در پایان این نشست، ضمن رونمایی از کارت اعضای شورای هماهنگی روابطعمومی دستگاههای اجرایی استان البرز، از روابطعمومیهای برتر از جمله اتاق بازرگانی البرز، شهرداری کرج و بانک سپه استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
دیدگاهتان را بنویسید