تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ دکتر هادی زمانی، بنیانگذار و رئیس دوره جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی ایران، درباره شکلگیری ایده برگزاری این رویداد اظهار کرد: «ایده جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی ایران زمانی در ذهنم شکل گرفت که در حال برنامهریزی دومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران بودم. در آن زمان دریافتم که اگرچه این کنفرانس بستری برای ارائه مقالات دانشگاهی فراهم میکند، اما کمتر به ثبت تجربیات عملی و ارزشمند مدیران و کارشناسان روابط عمومی میپردازد. از همینرو، ضرورت طراحی جشنوارهای مستقل برای نمایهسازی این تجربیات احساس شد.»
وی با اشاره به اهداف این رویداد افزود: «هدف از برگزاری جشنواره، رقابت صرف نیست، بلکه ارتقای سطح علمی و توانمندسازی فعالان روابط عمومی است. ساختار جشنواره بهگونهای طراحی شده است که روابط عمومیها بتوانند نقش و جایگاه خود را در سازمانها بهتر درک کنند. هر فردی که موفق شود مسئلهای را در سازمان یا جامعه هدف خود شناسایی کرده و با تدوین برنامه ارتباطی مناسب برای حل آن اقدام کند، میتواند اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهد و در صورت تأیید داوران، جایزه ملی روابط عمومی خلاق را دریافت کند.»
رئیس جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی با اشاره به روند علمی برگزاری چهارمین دوره اظهار داشت: «این دوره با نوآوری مهمی همراه بود؛ برگزاری چهار بوتکمپ تخصصی برای شرکتکنندگان پیش از ارائه آثار، که موجب رشد فکری و تعالی علمی آنان شد. این روند مرهون زحمات دکتر محسنینیا، دبیر علمی جشنواره چهارم است.»
وی ادامه داد: «در این دوره، ۸۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از نگاه داوران، آثار ارزشمندی بودند. در نهایت، ۱۶ طرح بهعنوان آثار برگزیده و ۶ طرح حائز تقدیر انتخاب شدند.»
اسامی برگزیدگان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان
سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان
شرکت تولید نیروی برق رامین – اهواز
شرکت تولیدی زیتون آرشیا – مشهد
شرکت صنایع نسوز توکا
شرکت ظریف مصور
شرکت سیتکس – تهران
شرکت مهندسی پزشکی نوین
شرکت نگین بنا
شرکت پاریز پیشرو صنعت – سیرجان
شرکتکننده آزاد
گنجینه موزه تاریخ شهرداری اصفهان
هلدینگ لجستیک دکا
مدیر روابط عمومی سرپرستی امور شعب بانک ملی استان اصفهان
اداره کل ارتباطات و امور بینالملل و امور ارتباطات معاونت برنامهریزی و توسعه انسانی شهرداری اصفهان.
مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی همزمان با ولادت حکیم عالیقدر مولانا جلالالدین محمد بلخی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد. این مراسم با حضور مدیران، کارشناسان و اساتید برجسته حوزه ارتباطات، پایانی باشکوه بر این مسیر علمی و خلاقانه رقم زد.
در این مراسم، رئیس دپارتمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی گفت: «وجود جشنوارههایی از این دست، بسترهایی توسعهمحور برای رشد و شکوفایی همزمان کارشناسان و مدیران روابط عمومی، واحدهای سازمانی و علم روابط عمومی فراهم میکند. رابطه دیالکتیکی میان این سه مؤلفه در نهایت میتواند به رشد سازمانی و توسعه اجتماعی منجر شود.»
در پایان، دکتر هادی زمانی ضمن قدردانی از اعضای هیئت علمی جشنواره شامل پروفسور ساروخانی، پدر علم ارتباطات ایران، دکتر یحیایی ایلهای، استاد برجسته علوم ارتباطات، و دکتر امیرعباس تقیپور، دبیرکل باشگاه ارتباطات یونسکو، همچنین از دبیر اجرایی جشنواره چهارم، مهندس سیدمجید میرپویا و تیم اجرایی ایشان، تأکید کرد: «جشنواره ملی ایدههای خلاق روابط عمومی ایران، امروز به یک جریان علمی–تجربی تبدیل شده است که مسیر تحول روابط عمومی کشور را هموار میسازد.»
پایان پیام/
دیدگاهتان را بنویسید