فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ با هدف ارتقای مهارتهای راهبردی مدیران و کارشناسان برای مدیریت ارتباطات در فضای مجازی، کارگاه تخصصی «مدیریت ارتباطات راهبردی در عصر هوش مصنوعی» ویژه روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
دکتر حمید شکری خانقاه در این کارگاه آموزشی بر ضرورت استفاده راهبردی از ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی کمپینهای ارتباطی، رسانه ای و تبلیغاتی هدفمند و ترسیم نقشه راه ارتباطات راهبردی سازمان برای آیندهای موفق تأکید کرد.
شکری خانقاه بر راهبردی عمل کردن در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: پرسش کلیدی این است که «آیا سازمان شما برای مدیریت ارتباطات در فضای مجازی، به اندازهٔ کافی راهبردی عمل میکند؟» و تأکید کرد: «دیگر زمان آزمایش و خطا گذشته است.»
وی با اشاره به تراکم اطلاعات و محتوا در رسانههای اجتماعی، ابزارهای هوش مصنوعی (AI) را به عنوان موتور محرکه جدید برای تحول کامل مسیر ارتباطی سازمانها معرفی کرد.
این مدرس دانشگاه، نحوه بهکارگیری هوش مصنوعی در روابط عمومی را دگرگون کننده دانست و گفت: ما باید طراحی کمپینهای ارتباطی و تبلیغاتی برتر با هوش مصنوعی بیاموزیم و نحوه بهکارگیری ابزارهای AI برای شناسایی ترندها، تحلیل احساسات مخاطبان و تدوین محتوای خلاقانه که بهترین نتایج را تضمین کند را در برنامه های ارتباطی مد نظر قرار دهیم.
نویسنده کتاب برنامه ریزی ارتباطی در روابط عمومی، ترسیم نقشه راه ارتباطات سازمان را از الزامات سازمانی مدیران دانست و گفت: مدیران باید چارچوبی جامع برای استفاده از هوش مصنوعی در پیشبینی بحرانهای احتمالی و برنامهریزی ارتباطات راهبردی بلندمدت طراحی و ارایه کنند.
مشاور عالی ارتباطات راهبردی در بخش دیگری از این کارگاه، بر اهمیت هدفمندسازی و جذابسازی پیامها تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: متخصصان روابط عمومی باید چگونگی استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی را برای تنظیم پیامهایی بیاموزند که کاملاً هدفمند بوده و حداکثر گیرایی را در میان گروههای مختلف مخاطب داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به ترافیک بالای محتوا، متمایزسازی صدای سازمان در ترافیک رسانهای را چالشی حیاتی خواند و تکنیکهای نوآورانه با تکیه بر ابزارهای AI را برای متمایز ساختن پیام سازمان در میان انبوه محتوای موجود در رسانههای اجتماعی تشریح کرد.
این مدرس دانشگاه همچنین به تشریح راهبردهای کلیدی در حوزه برندینگ هوشمند پرداخت و بر ضرورت بهرهگیری از هوش مصنوعی در تبلیغات تأکید کرد.
وی گفت: استراتژیهایی که از طریق کمپینهای تبلیغاتی هوشمند و دادهمحور، برندینگ سازمان را به اوج میرسانند و اثربخشی سرمایهگذاری تبلیغاتی را به حداکثر میرسانند، باید در کانون توجه مدیران قرار گیرند. این رویکرد تضمین میکند که هر پیام تبلیغاتی، با دقت بالا به مخاطب هدف ارسال شود.
حمید شکری خانقاه در پایان، برگزاری این نشست را «فرصتی مغتنم» خواند تا در کنار مدیران و کارشناسان روابط عمومی راهآهن، به ارتقای مهارتهای تخصصی آنها برای ترسیم نقشهٔ راه آیندهٔ ارتباطات کمک کند. این کارگاه تأکید کرد که در عصر هوش مصنوعی، موفقیت در روابط عمومی و مدیریت رسانه نیازمند اتخاذ یک استراتژی ارتباطات نوین است که بر تحلیل دادهها و ابزارهای هوشمند استوار باشد.
دیدگاهتان را بنویسید