تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر به نقل از روابطعمومی و امور بینالملل هلدینگ سرمایهگذاری کشاورزی کوثر؛ این نشست با محوریت بازتعریف نقش روابطعمومی در حکمرانی سازمانی، تقویت روایتگری موثر و توسعه زیرساختهای محتوایی برگزار شد و مدیران حاضر بر ضرورت بازنمایی دقیق دستاوردها، تولید محتوای ارزشمحور و ارتباطگیری فعال با افکار عمومی تاکید کردند.
بهمن علیبخشی مدیر روابطعمومی و امور بینالملل هلدینگ سرمایهگذاری کشاورزی کوثر در این نشست با بیان اینکه روابطعمومی امروز بیش از هر زمان دیگر در خط مقدم تعامل با جامعه قرار دارد، گفت: روابطعمومی موفق، تصویر واقعی از فعالیتها ارائه میدهد و از طریق روایتگری هوشمندانه، پیام سازمان را به زبان مخاطب ترجمه میکند.
علی بخشی تصریح کرد؛ خلاقیت در تولید محتوای رسانهای، حضور هدفمند در شبکههای اجتماعی و روزآمدسازی وبسایتها، سه مؤلفه کلیدی برای ارتقای جایگاه روابطعمومیها محسوب میشود.
وی افزود: «رویکرد ما در روابطعمومی و امور بینالملل هلدینگ سرمایهگذاری کشاورزی کوثر، تمرکز بر روایتهای باورپذیر، تولید محتوای اصیل و برخورد حرفهای با رسانه است؛ چرا که این عناصر میتوانند ارتباط سازمان با جامعه را مستحکمتر کنند.
علی بخشی عنوان داشت؛ نقش روابطعمومی در حکمرانی سازمانی بیش از هر زمان دیگر نمایان شده است و از این رو میتوان با تحلیل محیط، همافزایی بینبخشی و تزریق روایتهای معتبر، سازمان را در مسیر تصمیمسازی هوشمندانه همراهی کرد.
مدیر روابطعمومی و امور بینالملل هلدینگ سرمایهگذاری کشاورزی کوثر در ادامه با اشاره به اینکه روابطعمومی قلب تپنده ارتباطات سازمانی است افزود: با تثبیت جایگاه روابطعمومی و توانمندسازی سرمایه انسانی این حوزه، میتوان مسیر توسعه سازمانی را شتاب بخشید و نقشآفرینی مؤثرتر در فضای رسانهای کشور داشت.
این گزارش میافزاید، در جریان جلسه، نیازسنجی آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابطعمومی مطرح و مقرر شد دورههای مهارتی و کاربردی با تأکید بر شیوههای نوین اطلاعرسانی، تحلیل رسانه و تولید محتوای خلاق برنامهریزی شود.
دیدگاهتان را بنویسید