گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ نتایج اصلی این تحقیق نشان میدهد که ۹۵ درصد کسبوکارها در هوش مصنوعی سرمایهگذاری کردهاند، اما ۷۱ درصد از رهبران اعتقاد دارند نیروی کارشان هنوز برای استفاده موثر از هوش مصنوعی آماده نیست. همچنین ۵۱ درصد سازمانها کمبود استعدادهای ماهر در زمینه مدیریت هوش مصنوعی را گزارش کردهاند. افزون بر این، ۴۵ درصد مدیران عامل معتقدند که کارکنان در برابر هوش مصنوعی مقاومت یا حتی خصومت نشان میدهند.
آمادگی نیروی کار در صنایع مختلف متفاوت است؛ برای مثال، بخشهای بانکداری، خدمات مالی و بیمه بیشترین آمادگی را دارند و حوزه بهداشت و درمان در رتبههای بعدی قرار دارد.
گروهی کوچک از شرکتها (۱۴ درصد) موفق به استقرار هوش مصنوعی در استفاده تجاری شده و همزمان نیروی کار خود را برای آینده آماده کردهاند. این شرکتها در مدیریت تغییر سازمانی، جلب اعتماد کارکنان نسبت به هوش مصنوعی و شناسایی مهارتها، عملکرد بسیار بهتری دارند.
به گفته مایکل برادشاو، مدیر اجرایی جهانی در حوزه برنامهها، دادهها و هوش مصنوعی، سازمانهایی که نیروی کار خود را در اولویت قرار نمیدهند، فرصتهای رشد را از دست میدهند.
از سوی دیگر، مدیران عامل بیشتر از مدیران فناوری معتقدند که سازمانشان در مراحل اولیه استفاده از هوش مصنوعی است و زیرساختهای لازم را ندارد. آنها تمایل بیشتری به جذب استعدادهای خارجی دارند تا ارتقای مهارت کارکنان فعلی.
به گفته مریجو چاربونیِر، مدیر منابع انسانی کیندریل، آمادهسازی نیروی کار برای دوران هوش مصنوعی دشوار اما ضروری است و نیازمند فرهنگ و سیستمهایی است که افراد و کسبوکار را برای تغییر مداوم آماده کند.
کیم باسیل، مدیر ارشد فناوری کیندریل، تأکید میکند که همراستایی استراتژیهای فناوری با اهداف کسبوکار، کلید بهرهبرداری کامل از هوش مصنوعی است.
دیدگاهتان را بنویسید